Om een discussie te beeindigen hoeft er niet altijd een slot op het topic te komen. Zonder reactie eindigt het ook.
De reden waarom ik dit nog niet gesloten heb is dat er op VogelArena veel waarde gehecht wordt aan het uiten van ieders mening. Vrijheid.
Zolang dit met respect gebeurt gaat een topic gewoon door. Op dit moment kan ik nog niet zeggen dat er respectloos gesproken wordt. Het is een emotioneel onderwerp en het kan soms oplopen, niet iedereen is dezelfde mening teogedaan, maar men is nog respectvol genoeg om de discussie te laten continueren.
Mocht iemand de discussie niet willen volgen staat men vrij om niet te reageren. Ik kan het mij niet permitteren om de mond te snoeren van mensen die alleen maar een andere mening respectvol uiten.
'Met respect'
Peter
ps. Over deze beslissing ga ik in dit topic trouwens niet verder discussieren.
Het Lelystadse bedrijf Duke Faunabeheer is door het Openbaar Ministerie veroordeeld tot het betalen van een boete ten bedrage van 200 euro, voor het afschieten van de zogenaamde Dominomus.
Vogens het OM had het bedrijf vanuit haar professionaliteit beter moeten weten!
Volgens Justitie heeft de schutter met het afschieten van de mus de Flora en Faunawet overtreden.
Vroeger kon je iemand met een dooie mus blijmaken.
Tegenwoordig maak je met een dooie mus half Nederland gek.
Ik ben ook niet voor het zinloos en doelloos afknallen van welk levend wezen dan ook. Maar laten we wel met beide benen op de grond blijven. Een lastige vlieg, mug of wesp wordt zonder enige scrupules doodgemept en er is niemand die daar over treurt of een topic over opent.