Gisteren gesproken met de familie mus. Buitenlandse familieleden van mus hebben, op humanitaire gronden, van minister Rita Verdonk een inreisvisum gekregen om de afscheidsceremonie bij te wonen. Mevrouw Verdonk blijkt toch over een hart te beschikken.
Ook deelt de familie mede dat Hans Kraai junior en senior bereid zijn om een nabeschouwing te geven over mus zijn leven. Tijdens de ceremonie zal mus zijn favorietste nummer gedraaid worden, namelijk de vogeltjesdans. De familie verwacht van alle aanwezigen een actieve deelname.
Conny Vink zal het nummer `one day i fly away´ ten gehore brengen.
Het condoleanceregister kan getekend worden met mus zijn eerste staartpen.
Het ANP meldt net dat in het ministerie van landbouw en visserij de afgelopen nacht een spoedvergadering heeft plaatsgevonden.
De regering heeft besloten om alle deelnemers en aanwezigen na afloop van Dominoday preventief te ruimen. De regering acht de kans groot dat alle aanwezigen besmet zijn met de vogelgriep.
De eerste vrachtwagens en mannen in witte pakken blijken al gesignaleerd te zijn.
U heeft zojuist 5 jaar gevangenis straf geriskeerd.
Gistet zei Bram moscowits(?) op tv dat je voor het aanzetten tot en het omgooien van de dominosteentjes 5 jaar celstraf kan krijgen. Als je iemand verkracht kom je er lichter vanaf.
Heb me echt rot gelachen, en degene met pikante uitspraken succes met eventuele rechtzaak.
Ik vind het gewoon betreurenswaardig dat hier maar zo weinig respect is voor een ander zijn hobby,hoe zou u willen dat zij respect hebben voor onze hobby?
Hobby? commercie! men zal binnenkort wel weer gaan plannen voor volgend jaar. Die Robin heeft er zijn beroep van gemaakt!
Dat kan ik niet van mijn hobby