Gemeente Emmen wil een nieuw plan er doordrukken...
een puntensysteem voor hobbydieren!!
Wanneer men meerdere dieren heeft en boven 25 punten komt, dan bestaat de kans dat je dieren weg moet doen. Dit gebeurd alleen wanneer buren beginnen te klagen.
Dus als men 2 hanen heeft die constant tegen elkaar kraaien en een hond die blaft bij ieder blaadje dat van de bomen valt (= 24punten), dan kunnen ze weinig of geen actie ondernemen.
Of als je 2 kalveren koopt en die worden plots!!! 2 koeien dan kan men ook ingrijpen... Bizar
{Wanneer men meerdere dieren heeft en boven 25 punten komt, dan bestaat de kans dat je dieren weg moet doen. Dit gebeurd alleen wanneer buren beginnen te klagen.}
ik zou eigenlijk niet weten wat voor overlast goudvissen kunnen brengen is dit niet gewoon totaal belachelijk te noemen
Hoeveel punten krijgen die pokke scooters dan die lekker voor je deur staan te gassen!!.waar gaat het heen hier in holland.Lekker gassen met scooters mensen neer steken mensen uitschelden.etc dat mag hier allemaal wel.Maar owee als je hond een keer blaft of je vogeltjes fluiten.Dan zit je zwaar in de puree.
De overheid maakt zelf alles kapot en de bevolking is de dupe.
Dat is net zo als je al dieren hebt en er komt iemand anders in de buurt wonen en die begint te klagen.
De klgar krijgt altijd zijn zin hier in dit land
ik had het gisteren op tv gezien. ik vind het nergens op slaan. dat je niet meer dan 25 punte mag hebben. en daarbij vissen maken geen lawaai ik denk als dit in nederland ingevoert zal woorden dat er dan veel mensen actie zullen voeren.
Tja, ik hoorde het vandaag. Dit is echt pure onzin. Het is toch een lachwekkend idee dat je niet boven de tien vissen mag houden?!! En er is een wezenlijk verschil tussen een goudbuikje en een stel schreewende kakatoes in de tuin. Weet iemand van jullie wie dit systeem bedacht heeft?