Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Waar is het bericht over Argo
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3 4 5 6 7 8 9
<<< vorige


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2006-07-07 - 16:03:31 send message to tonnl

De advertenties van argo roepen bij veel trouwe bezoekers weerstand op, sommigen vertrekken er zelfs om. Elke discussie over deze persoon eindigt in ruzie.
Is dat niet voldoende reden een adverteerder te weigeren?
Mijn menig: laat Vogelarena niet langer misbruiken door een nepkweker die alleen maar ergernis opwekt.
Groeten, Ton.


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2006-07-07 - 16:47:17 send message to agabird

tonnl, je hebt gelijk hoor. Dat is een goede reden om hem te weren van de site. Op de vraag of Argo niet beter geweerd kan worden, kan ik dan ook alleen maar met Ja beantwoorden.

Zijn banner op VogelArena is al begin deze week van de site verdwenen (wegens geen verlenging van mijn kant). Daarnaast heb ik Argo verzocht VogelArena te verlaten, waar hij mee heeft ingestemd.

De reden daarvoor is divers. Zeker speelt mee zijn manier van advertereren. Daarnaast het feit dat ik niet de behoefte hebt eens in de zoveel tijd weer in te grijpen als er allerlei zooi over Argo wordt uitgegooid, want het lijkt voor sommigen een obsessie te worden.

De consequentie is wel dat ik geen behoefte heb om in de toekomst ook maar 1 discussie over Argo te lezen. Daar hij zich dan niet meer kan verdedigen (hij is immers dan geen lid meer), zal elke discussie daarover worden afkapt, tenzij vooraf toestemming is gevraagd. (Want echt nieuws is altijd welkom, bijv een rechtzaak oid)


Dennis Fr.
Website Member
Posts :1399

Website Member
2006-07-07 - 17:14:19 send message to Dennis Fr.

ik kan je op een briefje geven als argo vanaf het begin eerlijk was geweest.had er niet zoveel weerstand over hem geweest.die man is gewoon niet eerlijk en dat is het hele probleem wat men stoort.

Groeten Dennis


paddo
Website Member
Posts :115

Website Member
2006-07-11 - 13:47:22 send message to paddo

Vogelarena en zijn moderators moeten zich KAPOT schamen!

Neem een voorbeeld aan andere vogelforums, waar argo of dennis gewoon geen kans maken om te adverteren. Waarom niet? OMDAT ER TWIJFEL IS over de eerlijkheid en oprechtheid van eerder genoemde. Waarom dan toch zijn advertentie? PUUR OM HET GELD??


Ik ben danwel geen trouwe poster hier, maar wel een verwent lezer...

Als ik onderdeel was van het VA team zou ik me echt kapot schamen, dat je zulke trouwe leden, die je forum draaiende en leuk houd, zo in de kou laat staan...




agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2006-07-11 - 14:07:30 send message to agabird

Paddo, een beetje misplaatst denk ik zo, misschien moet je even goed de laatste berichten lezen.

Vergeet daarnaast niet dat wij ook alleen maar ons best kunnen doen. En dat wij (of ik) soms anders tegen zaken aankijk dan moderators op andere forums, die wel gelijk met elke wind meewaaien en geen eigen mening hebben, is absoluut geen reden om ons voor te schamen.

Mensen die gelijk alles voor waar aannemen, zelf maar redenen bedenken waarom Argo nog niet op VogelArena geweerd is, die moeten zich schamen.

Maar goed, ik zou het op prijs stellen als je je eerst wat meer verdiept in dit onderwerpp en de berichten er nog eens op na leest voordat je zulke grove woorden naar de beheerders slingert.

edit : typefout verwijderd.


Dit bericht is door moderator agabird aangepast

paddo
Website Member
Posts :115

Website Member
2006-07-11 - 15:52:25 send message to paddo

je denkt dat ik dat niet gedaan heb?


moet ik je teleur stellen..

ik volg dit op de voet!


kuifje135
Website Member
Posts :10

Website Member
2006-07-11 - 16:48:15 send message to kuifje135

Ik vind persoonlijk Argo ook niet zo slim , om te blijven adverteren op deze site , terwijl er zoveel weerstand komt van andere leden.
Als er zoveel over mij geschreven werd , terecht of onterecht , zou ik zelf geen gebruik meer maken van de site.
Wellicht is het ook iets provoceren ??

Ik ben wel niet zo'n schrijver in het forum , maar mag altijd wel graag lezen over ervaringen en tips van anderen.
Wat wel jammer is dat je steeds vaker en gauwer onbegrip hebt bij "collega's" , en iemand vrij gauw aangevallen kan worden , als hij in iemands ogen iets verkeerd doet of een "domme" vraag stelt.
Dit komt het forum niet ten goede, mijn mening is dat "domme" vragen niet bestaan , en hier is de beste gelegenheid om een antwoord te kunnen vinden op je vragen.

Dus laten we A.U.B. stoppen met moddergooien , en gewoon weer ervaringen delen met mede vogelliefhebbers.

Wellicht iets off-toppic , maar wou het wel graag even zeggen.

Mvg,
Patrick


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2006-07-11 - 17:05:07 send message to agabird

Paddo,

Als je dit zo op de voet volgt, waarom kom je dan met een reactie nadat besloten is Argo te weren van VogelArena?

Die discussie is gevoerd, conclusies zijn getrokken, en je vindt het dan nog nodig om degene die VA draaiende hebben gemaakt en houden nog even goed de grond in te trappen? Wat heeft het voor een zin?

Zoals eerder gezegd, we proberen het beste. En ik zal nooit verkondigen dat ook hier alles helemaal gaat zoals we graag zouden willen.

Als er veel over jouw zaakjes gepraat wordt, met enkele overtrokken en misschien zelfs wel onterecte verhalen, wil je dan dat wij ons best doen dit te nuanceren, of wil je dat we gelijk je van de site afgooien? Wij kiezen toch voor de moeilijke weg, en hopen wat nuance aan te brengen. Maar dat betekent niet dat wij anderen in de kou laten staan, zeker niet.

Wat ik maar wil zeggen, is dat als je bovenstaand bericht in een normaal forum zou plaatsen, het bericht en jijzelf al lang verwijderd zouden zijn. Misschien levert dat voor het forum wel meer op, en straffe hand, en geen discussie. Maar ja, dat is niet het streven.


paddo
Website Member
Posts :115

Website Member
2006-07-11 - 17:16:40 send message to paddo

de eerdere " weeren" op vogelarena resulteerde in een geweldige banner van zijn eigen clownshoofd op de site..

Nu er eindelijk actie ondernomen word moet het maar in de doofpot?


paddo
Website Member
Posts :115

Website Member
2006-07-11 - 17:17:55 send message to paddo

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

quote
Wat ik maar wil zeggen, is dat als je bovenstaand bericht in een normaal forum zou plaatsen, het bericht en jijzelf al lang verwijderd zouden zijn. Misschien levert dat voor het forum wel meer op, en straffe hand, en geen discussie. Maar ja, dat is niet het streven.



Kom eens kijken op een gezellig forum zou ik zeggen... misschien zie je iets nieuws


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2006-07-11 - 18:25:56 send message to agabird

Tja als je niet verder inhoudelijk wil reageren, dan houdt het op.

Ik stel voor dat zelf je tijd gaat doorbrengen op de andere forums als het je niet aanstaat.

Topic gesloten.



Pagina : 1 2 3 4 5 6 7 8 9
<<< vorige

Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 169 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede