Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > 1.5 jaar vogelarena
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



Ramon
Website Member
Posts :476

Website Member
2005-06-08 - 15:01:17 send message to Ramon

quote
en ik vind dat agabird ook geen minachting mag tonen probeer zelf maar eens een jong te kweken van de zonparkieten ps zie eerst maar eens een koppel aante schaffen zeker als baas hier van gr



Paccie, De vader van Agabird kweekt al jaren met Zonparkieten en met succes. Zonparkieten zijn heus niet zo moeilijk om te kweken, voorwaarde is net als met vele andere soorten, een goed klikkend koppel.


paccie
Oud Lid
Posts :565

Oud Lid
2005-06-08 - 15:24:16 send message to paccie

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

user wiped their message


HOBBYKWEKERIJ
Website Member
Posts :71

Website Member
2005-06-08 - 15:31:25 send message to HOBBYKWEKERIJ

lennart alvast bedankt en het doed me deugd er is 1 BELANGRIJD DING en dat is dat ik mijn dan aan JAN wil uitspreken...
HIJ GELOOFD IN MIJ AL VAN DE EERSTE DAG en vaak kan ik eens uithuilen of me afreageren of raad vragen bij hem!!!
Dus iedereen en jij vooral JAN en ook lennart BEDANKT EN DOE ZO VOORT
Ik was op de begrafenis van ANDRE HAZES omdat ik mischien 100 keer met hem heb gewerkt en ik wil 1 TIP GEVEN...luisteren eens naar zijn MUZIEK en je begrijpt soms wat in mij doorgaat en COMPLIMENTEN krijg je pas als je er niet meer bent!!! KIJK MAAR NAAR ANDRE

groeten argo
DIK BEDANKT EN PROFICIAT JAN
en als ik dan weer eens een kindje uit het leven ziet stappen dat door ons geluk gekend heeft en even mocht lachen,dan, ja dan.....


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2005-06-08 - 15:48:32 send message to agabird

Inderdaad zonparkieten zijn mij niet vreemd. Mijn vader zit toch al gauw een jaar of 15 in de zonparkieten. Ik heb samen met mijn vader de hokken gebouwd, de vogels uitgezocht, ze te eten gegeven. En ik heb er zelfs een met de hand groot gebracht (noodgeval, gebeurd anders niet).

Mijn commentaar bij Lennart's bericht komt voort uit het feit dat die ene zonparkiet nog niet eens zelfstandig is. Het is een mooi jong, zeker weten, en hij wordt vast wel een gezonde vogel. Maar toch het is 1 jonge onzelfstandige vogel, en daar zo over op te blazen, dat viel even verkeerd. Zeker in combinatie met de andere opmerkingen in zijn stukje.

Maar goed, Lennart het volgende is voor jou.
Natasja's eerste post was een poging om de sfeer op het forum eens aan de kaak te stellen, een klein vuurtje aansteken, en eens kijken wat het wordt.

Na nog geen uur kom je gelijk met de meest botte post die ik kan bedenken. Gelijk mensen met naam en toenaam beschuldigen, terwijl je weet dat dat niet op prijs gesteld wordt. Wat wil je hiermee bereiken, moeten ze ook stoppen met reageren op Vogelarena, moeten ze weg?

Mij hypocriet te noemen omdat ik berichten die naar Argo geplaatst zijn niet heb aangepakt, slaat kant noch wal. Hij had zichzelf immers al in de discussie betrokken. En op zijn reactie werd gereageerd, misschien inderdaad net tegen het randje aan, maar toch.

Volgens mij heb je zelf niet door wat voor een destructieve bijdrage je levert aan dit forum. Ik was nog wel postief, maar na deze posting heb ik de hoop opgegeven dat je het nog gaat snappen welke richting we niet op willen.


Tenzi
Website Member
Posts :261

Website Member
2005-06-08 - 19:20:49 send message to Tenzi

Ik ben al nagenoeg vanaf het begin lid van VogelArena en voel niet vaak de behoefte om te reageren.
Ik wil in deze toch even mijn complimenten geven aan Parkietenpeter en Agabird. Jullie doen het prima en ik hoop dat jullie het nog lang blijven doen.
Ook ik merk op dit forum, maar ook op vele andere forums dat er regelmatig, op het goede en serieuze vragen, belachelijke antwoorden of opmerkingen gegeven worden. Ook is respect en ruimte voor elkaars meningen soms ver te zoeken. Dit is jammer en blijkbaar erg populair de laatste tijd. Het zal op dit moment wel interessant zijn of zo en 't waait waarschijnlijk ook wel weer over.
Ik geef Natasja groot gelijk met het stukje waarmee ze deze topic opende.
Laten we er alsjeblieft vanuit gaan dat een mening een mening is, en dat je zelf een andere mening kan hebben. Gelukig maar. Als iedereen dezelfde mening zou hebben, wordt het in dit (vogel)land toch wel erg saai.


goffini
Oud Lid
Posts :619

Oud Lid
2005-06-08 - 21:04:58 send message to goffini

Het is wel lastig om sommige topics te volgen als er van alles word verwijderd.


gouldamadine
Website Member
Posts :262

Website Member
2005-06-08 - 21:15:32 send message to gouldamadine

ik ben nagenoeg lid van af het begin en heb het forum altijd met vel intresse gelezen maar ik vind inderdaad de laatste tijd dat er meer commentaar word geleverd dan dat er daadwerkelijk advies word gegeven op de vraagen die gesteld worden het komt altijd weer op elkaar "afmaken" terecht waarom mag een ander geen plezier beleven aan de vogelhobby ieder mag zijn eigen mening hebben maar als je alleen maar commentaar wilt leveren en verder niets toevoegd aan de arena dan kun je beter op een ander forum je commentaar leveren .Er zijn inderdaad topics die geopend worden tegen het randje die menig liefhebber de wenkbrouwen doed fronzen mij soms ook maar ik ben dan verstandig en meng mij dan niet in de diskussie's waar ik niets tot weinig van afweet of DENK te weten want hoe vaak is het
ik denk, ik geloof, Nee op de meeste vragen word gevraagt om een oplossing of een ervaring van medeliefhebbers


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2005-06-08 - 22:24:05 send message to tonnl

Voor wat het waard is, ik ben het volledig eens met de strekking van het bericht van Natasja.

Sommige mensen kunnen of willen zich nu eenmaal niet aanpassen aan de geschreven en ongeschreven regels van een forum.
Lennard, misschien ben je "in het echt" een moordvent, in je berichten kom je erg vaak zeer negatief over. Als ik je een advies mag geven, begin lekker je eigen site en forum, hier heb je niets meer te winnen, alleen te verliezen.

Laat Vogelarena een kennistank blijven, een zeer goede en nuttige tank. Voor discussies is er de kroeg, dat hoort erbij maar laat ieder in z'n waarde.
Ton.


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2005-06-08 - 22:35:31 send message to Niltava

Ton, weet je dat er een lennart en een lennard is?
Is verwarrend maar zijn volgens mij zeker niet dezelfde. Maar we weten wel wie je bedoeld.


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-06-08 - 22:49:14 send message to natasja

Ik wil trouwens een klein aanvullend oproepje doen , Ik weet dat veel mensen liever niet meer op het forum reageren ivm de negatieve sfeer maar misschien kunnen die mensen wel via een klein berichtje aan agabird laten weten hoe ze erover denken op die manier kan het beheer hier misschien ook conclussies uit trekken..en hoef je je niet te mengen in een discussie op het forum.

Voor moderators is het tenslotte soms ook moeilijk in te schatten wat er onder de leden leeft als zij van niets weten ..



Dennis Fr.
Website Member
Posts :1399

Website Member
2005-06-08 - 22:53:50 send message to Dennis Fr.

echt kleuters zijn er niks bij met wat er hier gebeurd op arena.kom op mensen wees niet zo kinderachtig.en laten we met zijn allen een gezellig forum van maken zonder ruzie,gezeik,geemmer,gekleineer en de hele rotzooi.

zelf heb ik me daar ook wel is schuldig aan gemaakt.maar ja doet ieder wel is.maar zoals het nu gaat is het toch wel heel erg vinden jullie niet.
Hopelijk kunnen we er toch nog een goed gezellig forum van maken en vooral 1 waar men elkaar helpt en respecteert.

Leven en laten leven
Groeten Dennis


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2005-06-08 - 23:00:11 send message to Niltava

quote
Leven en laten leven

Daar ben ik het eigenlijk niet mee eens.
Juist dit zorgt ervoor dat het soms escaleert. En als ik kleuters zo zou horen praten dan zou ik daar toch ook eens een gesprek mee hebben.
Zo ga je niet met elkaar om!
Doordat veel mensen zich maar stilhouden en denken dat het wel ophoudt als je er niet over praat weten sommige mensen geen maat te houden.


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-06-08 - 23:10:05 send message to natasja

met dat laatste ben ik het wel mee eens ..

Juist omdat veel mensen zich terug trekken omdat ze geen zin hebben in discussies betrokken te worden krijgen veel andere mensen juist de kans om door te blijven gaan , ik heb dit topic ge'opent om het bespreekbaar te maken omdat ik weet dat veel mensen zich terug trekken van het forum want sja .. de sfeer is toch niet leuk meer dus waarom zou je je vingers branden in een discussie .. groot gelijk !

Maar ik ben dan eigenwijs genoeg om te zeggen van ik ga er wel eens tegenin want ik word het zat als ik zie hoeveel mensen nu maar niet meer reageren door het toedoen van 1 persoon.



agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2005-06-08 - 23:40:40 send message to agabird

Ik ben het ook eens met de laatste twee sprekers. meestal kan een klein onenigheidje, of een iets te scherpe formulereing geen kwaad. Maar op het moment dat dit teveel gebeurd, dan heeft dat een negatieve invloed op iedereen en tot gevolg dat mensen afhaken.

Een bespreking als deze is goed om dat probleem toch eens op tafel te leggen, en te zien hoe anderen erover denken. Het laten rusten kan nu even niet, dit moet rechtgetrokken worden, zodat we met een opgelucht gevoel verder kunnen.


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2005-06-09 - 00:28:10 send message to Hawkeye_NL

Ik ben het wel met de laatste reacties eens. Wel wil ik erop wijzen dat we moeten uitkijken dat we niet alle eer aan Lennart toeschrijven. Hij is er dan wel direct de aanleiding voor dat het nu op dit moment te veel werd maar hij is zelf nog niet zo lang lid van het forum. Deze problemen of beter gezegt deze ergenissen zijn er al een stuk langer.

Wellicht moeten we even een keer flink adem halen en zorgen dat we de draad weer oppakken. Bij ons zelf te rade gaan waar wij part hebben en wat wij eraan kunnen veranderen bij ons zelf om dit in de toekomst te voorkomen.

Wellicht moeten Jan en PPeter eerder ingrijpen door af en toe mensen op hun schrijven te wijzen. Niet openlijk in het forum maar netjes via een pm.

Natuurlijk kunnen we er alleen iets van maken als we de anderen als gelijkwaardigen kunnen zien. Ook als we het niet eens zijn met de uitspraak of stelling.

Erwin




Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 140 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede