Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > 1.5 jaar vogelarena
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3 4
volgende >>>


Auteur Onderwerp : 1.5 jaar vogelarena
natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-06-07 - 23:46:47 send message to natasja

Voor mij is het forummen op Vogelarena ongeveer 1,5 jaar geleden begonnen , ik zocht advies en informatie over de Edelpapegaai.

Ik ben op dit forum blijven hangen vanwege de leuke sfeer die er hing , vooral in het begin was het hier en daar een stukje humor maar vooral heel veel informatie op een normale manier gebracht , de sfeer was voor zover ik kon merken altijd gemoederlijk te noemen en vooral respectvol ( uitzonderingen daargelaten maar het overgrote deel was respectvol naar elkaar toe )

Nu merk ik sinds een aantal maanden dat de sfeer zo'n 180 graden gedraait is , er zijn nu heel duidelijk heel veel ergenissen te proeven en het lijkt zo ongeveer wel een strijd te worden om je maar zoveel mogelijk in te blijven houden ,zo gemoederlijk als het toen was zo stroef gaat het er nu aan toe.

Het doet me best verdriet te zien hoe zoveel mensen die 1.5 jaar geleden mensen met raad en daad en soms wat humor te woord stonden nu steeds meer en meer wegvallen of hun mond maar gaan houden ivm de vele steken onder water..

Ik ga absoluut geen namen noemen , ik maak er geen persoonlijke aanval of dergelijke van maar ik wil wel even zeggen dat ik het erg jammer vind dat de kwaliteit van vogelarena op deze manier erg beneden zijn pijl begint te raken , er zijn mensen die in mijn ogen al vele credits hebben opgebouwt op Vogelarena en die mensen raken steeds meer en meer in verhitte discussies terecht ..

Ik vind het jammer en zou graag zien dat er iets gedaan zou worden aan deze sfeer want mensen die hier langer komen weten precies wat ik bedoel en ik vind persoonlijk dat het Vogelarena niet ten goede komt.

Dan maar eens " de kogel door de kerk" want dat stilzwijgen heeft de afgelopen maanden ook geen goed gedaan ..


dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2005-06-08 - 00:04:39 send message to dooren

Misschien is het goed dat we dit weer eens lezen:
Forum Reglement


Het onderstaand forum-reglement is opgesteld zodat het taalgebruik geen reden tot aanstoot kan geven. Deze zijn niet om beperkingen op te leggen maar meer om zo samen bij te dragen aan een forum waar, iedereen die de hobby lief is, zich thuis kan voelen en uitgenodigd wordt om vragen en opmerkingen te stellen zodat in de veelheid van raadgevers iets goeds tot stand kan komen. Het gaat tenslotte om het welzijn van onze dieren.

Aan deze ‘forum-regels’ dient eenieder zich te houden als hij wenst mee te doen aan de forumdiscussies. Aan het 'hardnekkig' niet naleven van de algemene gedragsregels kunnen consequenties verbonden worden.

I) Behandel anderen zoals uzelf behandeld wilt worden; Dit is ons allen wel bekend als de gulden-regel, denk hierover na voordat u op ‘send’ drukt. “Wilt U zo benadert/aangesproken worden?” Gebruik daarom beleefde en fatsoenlijke woorden. Aanstootgevend, discriminerend, obscene en denigrerend taalgebruik wordt niet getolereerd.

II) Gebruik alleen taal of woorden die niet persoonlijk en kwetsend opgevat kunnen worden. Het gaat bij vogelarena om het delen van kennis over vogels. Persoonlijke aanvallen doe je persoonlijk en niet via een forum-bijdrage. Een forum is openbaar en zichtbaar voor iedereen.

III) ‘Flaming’ is het beantwoorden zonder uw emoties in bedwang te houden. Hier is niemand mee gebaat omdat je zo een keten van vuur start waar de brandweer geen middel voor heeft. Dit betekent natuurlijk niet dat de discussie niet fel mag zijn. Laat iedereen in zijn waarde. Let erop dat een uitbarsting meer over de schrijver zegt als over de beschrevene!

IV) Er bestaan geen domme vragen als het antwoord u niet bekend is – Chinese wijsheid.
Hier mag dan ook niemand op aangesproken worden. Eerlijke vragen verwachten een eerlijk antwoord.

V) Vogelarena staat open voor iedere vogelliefhebber die zijn mening, adviezen of kennis wil delen met anderen of wil verrijken. Vogelarena is geen selecte club met een ballotagelijst. Nieuwelingen zijn daarom van harte welkom en mogen nooit afgeschrokken worden door discriminerende of denigrerende aanvallen/opmerkingen.

VI) Blijf respect voor elkaar tonen, ook al is een antwoord niet zoals u het graag zou willen of verwacht had. Niemand heeft de waarheid in pacht of is meer dan een ander. Iedereen heeft gevoelens, ook uzelf. Het is niet leuk van een discussie uitgesloten te moeten worden.

VII) Wanneer u andere personen aanhaalt, gebruik de 'quote' optie en zet zijn bijdrage hiertussen in. Gebruik alleen die tekst die relevant is maar let op dat de oorspronkelijke context niet uit zijn verband gerukt wordt.

VIII) Stel uw tekst ‘leesbaar’ op. Gebruik leestekens. Zo worden ook vele misverstanden voorkomen.

IX) Post niet om het posten, zomaar om de server te vullen. Voordat u een vraag stelt kijk eerst in de geschiedenis of deze vraag al gesteld en beantwoord is. Zo worden irriterende reacties voorkomen. Irriterende reacties lopen uit in ‘Flaming’ (zie III).

X) De moderator behoudt zich, ten alle tijden en zonder verantwoording, het recht voor om deze regels aan te scherpen, wijzigen en/of uit te breiden. Deze wijzigingen zullen alhier te vinden zijn. Tevens behoudt hij het recht om bijdragen te verwijderen en personen, die zich niet aan de algemene gedrags- en fatsoensnormen houden, de toegang tot het forum, al dan niet voor langere tijd, te weigeren.

Deze regels en eventueel voorbehouden wijzigingen zijn te lezen op www.vogelarena.com. Aanvullingen zullen niet persoonlijk toegestuurd worden.


We moeten niet negatief zijn, het zijn vooral de kroeg-onderwerpen die ontsporen.

Het overige deel, biedt nog steeds zeer veel goede info.

Maar je hebt wel gelijk natasja, het kan nog beter.
Gert




Lennart
Oud Lid
Posts :721

Oud Lid
2005-06-08 - 00:29:41 send message to Lennart

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

Natasja, helemaal mee eens!
En laat de xxxx en xxxx en nog een paar maar l*llen.....!!!!
Zij weten het allemaal zo goed hoe het moet en hoe er over de dingen gedacht zou moeten worden.
Het l*llige is ze laten niets blijken wat hun eigen resultaten zijn op ons hobbygebied ...waarschijnlijk hebben ze die ook niet...vandaar hun frustrerende geschrijf..en voelen ze zich geroepen om het complete forum regelement te moeten overkalken....!
En kom nu maar op met jullie verwijten...ik ben wel pas begonnen maar heb wel over enkele weken een prachtige zonparkiet op stok....zonder enige problemen van betekenis....Ik heb jullie daar nog niet over gehoord de afgelopen maanden....Alleen maar hover hoe het wel of niet moet volgens jullie....Ben lekker eigenwijs geweest en heb mijn kennis daar vandaan gehaald waarvan ik de overtuiging had dat het de goede en/of juiste info is/was...het resultaat liegt er dan ook niet om!
Hier het bewijs: 3 1/2 week oud, kerngezond en 94 gram....



En xxxx dit is weer een leuk plaatje waar je waarschijnlijk vet jalours op zult zijn...van jou hebben ik/we nog nooit wat gezien....!

wink ;)..wink ;)

Commentaar webmaster:
Applaus .. Applaus 1 jonge zonparkiet.
Als je mensen te kakken wil zetten dan mag je een andere plek daarvoor zoeken. (namen zijn verwijderd uit Lennarts bijdrage)


Dit bericht is door moderator agabird aangepast

dijkkamp
Website Member
Posts :314

Website Member
2005-06-08 - 01:45:52 send message to dijkkamp

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

hoi natasja

ik denk dat ik ongeveer in dezelde tijd lid geworden/aangemeld ben/heb,en ik ben het hellemaal met je eens er zijn vast wel meer mensen die dat zijn maar dat moeten ze zelf maar schrijven er wordt al genoeg geschreven door anderen voor anderen zoals ik denk dat hij dat bedoeld.


ook ik heb in het verleden wel eens geschreven dat ik niet meer wilde reageren op deze site want wat er toen plaats vond had in het geheel niets met vogels te maken maar ook in het geheel niets met menselijkheid.


MIJN MENIG IS:
vogelarena is zeer populair en dat brengt met zich mee dat er ook dus mensen komen die de gemiddelde vogelliefhebber hier liever niet heeft vanwege de uitspraken cq het schrijven wat zij doen, het wordt hier net als in de maatschapij wat ik vind,wat ik wil,zoals ik het zeg/schrijf dat is belangrijk en niet anders.


ook ik mis een aantal namen die ik toen wel zag en waar toch wel goede herinneringen aan heb,ik ken de reden niet maar mischien heeft het er wel mee te maken.

het is jammer dat als er een vraag gesteldt wordt je eigenlijk niet eens meer je menig of ervaring kunt/durft mededelen zonder dat door sommige er meteen een negatiefe lading aangegeven wordt.

ook is het duidelijk dat een geschreven woord soms anders gelezen wordt als dat deze bedoeldt is.dit is mij zelf ook al eens over komen, en als dat zo is dan geven sommige het gewoon toe maar helaas niet iedereen.


sommige mensen zijn ergens tegen en zullen dit ten alle tijden laten blijken (en dat mag)en zullen hun gelijk proberen te halen hoe dan ook( en dat is jammer).

af en toe lijkt het wel dat sommigge overal op moeten/willen reageren ook al voegt het niets toe aan de topic.

als er iets geschreven wordt waar ik van mening ben dat ik er iets aan kan toevoegen denk ik meestal eerst een tijdje na wat ik wil of zal schrijven om mijn mening/ervaring te delen.

er is in het verleden ook menig maal geschreven over heb respect voor elkaar en voor elkaars meningen.ook hier blijft regelmatig de redelijkheid ver te zoeken.

ook moet je sommigge mensen eerst leren kennen voor zover dat op deze manier kan,bij sommigge had ik het idee daar heb je hem/haar weer maar na van loop van tijd kom je erachter dat het toch wel mee valt met desbetreffend persoon, en dat je eerste inschatting toch niet zo negatief was als je dacht.

helaas zijn er topics bij waar ik wel wat zou willen zeggen/vragen maar dit niet doe omdat je eigenlijk al weet welke kant(de negatiefe kant dus) het op gaat.

ook is het zo dat het soms net lijkt dat een topic alleen maar wordt opgestart om reactie's uit te lokken.

jij kwam hier terecht voor jouw advies over de edelpapagaai ik zocht/zoek zoveel mogelijk info over ara's waar ik t.z.t mee wil beginnen.

ik hoop dat jij nog lang je ervaringen/meningen voor zover je dat wildt hier geeft ook al ben ik het niet altijd met je eens en denk dan wel eens(sorry) zeur niet zo.(in mijn ogen dan he)ik blijf in ieder geval wel lezen omdat ik graag de info wil die ik zoek (lekker ego he )

dit is mijn mening en als u als serieus forumlid deze mening niet deeld dan lees ik het wel


(de aanpassing betrof een paar type fouten ik ben niet zo goed in typen en het op de juiste manier schrijven dus heb ik geprobeerd om het goed kloppend te maken zodat dat geen commentaar op kan komen want soms lijkt het hier wel een loi curses nederlands)


dijkkamp
Website Member
Posts :314

Website Member
2005-06-08 - 01:55:54 send message to dijkkamp

mag ik de moderator bedanken perfect.


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2005-06-08 - 01:58:53 send message to agabird

Dank je dijkkamp, was even nodig naar mijn mening.

Ik moet helaas om 6 uur op morgen, anders had ik hier een wat uitgebreider antwoord neergezet.

Dus mijn reactie houden jullie tegoed.


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-06-08 - 07:41:34 send message to natasja

Lennart , nu jij het nodig vind om er een persoonlijke aanval van te maken denk ik dat ik die vrijheid ook mag benutten.

Ondanks dat je aangeeft het met mij eens te zijn denk ik niet dat je het met het volgende eens bent , mijn Persoonlijke mening is namelijk dat jij de reden bent dat de sfeer op het forum zo onder het vriespunt terecht is gekomen.
Waarschijnlijk sta je nu compleet verbaast maar ik weet vrijwel zeker dat heel veel mensen het met deze mening eens zijn , ik zal je ook de reden geven waarom ik dit vind.

Ik heb in de loop van de tijd ontzettend veel van je gelezen , zeg maar gerust dat ik iedere reactie van jouw kant in discussies heb gelezen , je geeft mensen heel subtiel steken onder water en zodra deze mensen terug reageren ga je beledigd in de verdediging , op zich prima maar lok die mensen dan ook niet uit .

Er zijn al zoveel mensen geweest die commentaar hebben gegeven op jouw reacties dat is niet iets wat voor niets gebeurd.
Ik post al 1,5 jaar hier en ondanks dat mensen het niet altijd met me eens zijn heb ik in 1.5 jaar tijd en heel veel heftige discussies nog niet zo'n commentaar gehad als jij in die paar maanden hebt gekregen.

Het is prachtig dat je foto's plaatst , ik heb daar geen enkel probleem mee maar jij plaatst de foto tegelijkertijd met een provocerende opmerking naar een ander toe , je reageerd op mijn bericht en provoceerd daar direct weer andere mensen mee.

Ik denk dat je volgende posting niet zal beginnen met "natasja, helemaal mee eens!" maar je hoeft het ook niet met me eens te zijn , ik kom al 1.5 jaar met veel plezier op Vogelarena en ik zie steeds meer mensen zich terugtrekken uit discussies of helemaal verdwijnen en daar ben jij 9 van de 10 keer direct of indirect bij betrokken.

een tijdje geleden kondigde je je vertrek aan en wilde je zelf een forum openen , ik spreek geheel voor mezelf als ik zeg dat ik hoop dat je dat door gaat zetten omdat ik het jammer vind dat je de sfeer hier zo sterk beinvloed.


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-06-08 - 07:45:51 send message to natasja

quote
ik hoop dat jij nog lang je ervaringen/meningen voor zover je dat wildt hier geeft ook al ben ik het niet altijd met je eens en denk dan wel eens(sorry) zeur niet zo.(in mijn ogen dan he)ik blijf in ieder geval wel lezen omdat ik graag de info wil die ik zoek (lekker ego he )



Dijkkamp , Ik heb er geen enkel probleem mee als mensen het zijne denken over mij of over mijn postings , het zou een vreemde zaak zijn als het niet zo zou zijn wink ;)
Zelfs ik lees wel eens oude postings van mezelf terug en denk *pfoeh* natas moest dat nou zo ? wink ;)

Geen enkel probleem dus happy :)


johanblok
Website Member
Posts :1971

Website Member
2005-06-08 - 10:24:51 send message to johanblok

Ik vind dat men zich verre moet houden van persoonlijke reacties zoals:
- Jantje zegt zus of zo uit eigenbelang
- Pietje kweekt niets of heeft geen ervaring, dus heeft ook niets zinnigs te melden
- Klaasje heeft de wijsheid in pacht of het tegenovergestelde: Jantje baselt altijd

Dit soort dingen weerspiegelen alleen maar jouw eigen persoonlijke (meestal verkeerde) indruk van iemand, die voor geen enkel ander forumlid interessant behoren te zijn.

Natuurlijk kan het er een keer doorglippen: intrekken.


Lennart
Oud Lid
Posts :721

Oud Lid
2005-06-08 - 10:32:29 send message to Lennart

Het komt inderdaad wel eens lullig over als iemand geen blad voor de mond neemt en de dingen durft te benoemen bij de naam!

Zo ben ik en loop daar ook niet voor weg en ga de confrontatie aan daar waar ik het nodig vind!
Dat ik daar kritiek op krijg is een logisch gevolg en is ook helemaal niet erg en kan dat goed hebben.

Hoge bomen vangen tenslotte veel wind!

Dat ik vaak bij hele heftige discussie's betrokken ben geweest heeft te maken met het feit dat ik niet houd van rommelen in de marge, maar het liefst de dingen gelijk goed wil doen in het belang van het dier in het algemeen en vogels in het bijzonder en een verschrikkelijke hekel heb aan schijheiligheid en me niet laat imponeren door ingewikkeld of semi-interessant gedoe of geschrijf door anderen...of te wel...bla, bla, bla...en verder geen of bijna geen resultaten boeken in hun hobby of konstant met enge ziekte's, afwijkend gedrag of andere problemen hebben, op wat voor manier dan ook!
Ook hoef ik geen moeite te doen om mijn kweekprodukten kwijt te raken...de Zonnen kunnen voorlopig hun gang gaan, al willen ze dit jaar nog 10 jongen groot brengen, de afzet is al gegarandeerd...en NEE, niet naar de handel!
Bij mij is er geen medicijnkast of weet ik wat voor lapmiddeltjes om mijn vogels gezond te houden of tot resultaten te brengen waar elke kweker van droomd.
Gewoon: normale verzorging, goed voer en een warme stal en vooral niet te vergeten kennis!
Nu wil ik niet suggereren dat ik de wijsheid in pacht heb en mij nooit iets overkomen zal.
De kennis die ik nu vergaard heb in enkele maanden tijd bij diverse mensen hier op het forum was het startpunt en de bijzondere kennis heb ik van (internationaal) zelfonderzoek en in het bijzonder van enkele goede kwekers in Nederland en daar buiten waar ik buiten Arena om in kontakt gekomen ben die de kennis die zij hadden maar wat graag met mij wilden delen.
Vanaf deze plaats wil ik ze dan ook heel erg bedanken en hebben zij er voor gezorgd dat ik het ultieme plezier beleef aan mijn hobby!

Dat er al velen weg gegaan zijn bij Arena is ook niet zo vreemd.
Die zijn door enkelen hier, die denken WEL de wijsheid in pacht te hebben, op het forum bij de enkels afgemaaid en hebben geen zin om zich daar tegen te verweren.

Klein voorbeeldje: Uilen in huis....!

Zegge en schrijven 3 terzake doende postings en de rest: ik denk, ik vind, ik geloof, etc,...hier heeft niemand iets aan en ondergraaft inderdaad de kwaliteit van Arena en maakt mensen kopschuw om dan nog te reageren. Dat wil niet zeggen dat een negatief advies geen advies is!
Maar laat die ander wel de vrijheid om daar zelf een beslissing over te nemen en zadel hem/haar niet op met een kl*tegevoel!

Nog zo'n sprekend voorbeeld: Een noodoproep van iemand omdat er iets gebeurd met vogels waar de man/vrouw geen raad op weet en eigenlijk direct antwoord wil hebben. Deze moet heel vaak uren en soms dagen wachten tot dat er eens iemand bereid is om te reageren en soms wordt er helemaal niet gereageerd en je maakt mij niet wijs dat er er niemand hier op dit forum daar iets van weet!
Ik heb daar de bewijzen van in mijn mailbox!

PPeter: Bedankt voor je wel gemeende felicitatie!
Ik had het ook niet verwacht na 21/2 maand.
Maar dat is wel wat anders zoals bij sommige gerenommeerde Arena leden die al 4 jaar tegen een koppel aan zitten te kijken en zich nog steeds afvragen waar de eitjes en/of jongen blijven!

Ik denk dat ik vast iets verkeerds doe.....sad :(

En voor hen die niet weten wie ik ben en de vraag bovenkomt: Wie is Lennart?
Lennart is een gewone, gezonde, oer-Hollandse man die stevig op zijn benen staat, ja zelfs verankert in de klei, en heel goed weet waar hij het over heeft en zich niet onder tafel laat kletsen door wie dan ook en mijn credo is dan ook:

Eerst zien en dan geloven!

Lennart razz :p

PS: PP, ik vind het hypocriet van je dat je in mijn post de namen hebt verwijderd en dat de naam van argo, in een voorgaande post, met alle gemak blijft staan terwijl hij op een verschrikkelijke manier beledigd en onderuit gehaald wordt!

Hiermee geef je wel blijk van je voorkeuren en is een goede moderator onwaardig!


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2005-06-08 - 11:14:47 send message to Hawkeye_NL

Soms vergeten leden nog wel eens dat ze hier te gast zijn. Ze vergeten dat ze hier zijn om van elkaar te leren en om elkaar te helpen. Maar boven alles, ze vergeten dat ze hier als lid ook nog steeds te gast zijn.

Wat mij de laatste maanden is opgevallen is dat sommige van deze gasten elkaar altijd blijven opzoeken. Zowel in positieve als in negatieve zin. Schrijvers in het ene topic willen nog al eens de neiging tonen in een compleet ander topic hun verschil van mening mee te nemen. Ook als dit niets te maken heeft met dit nieuwe onderwerp. Onder het mom van, als je het hier niet met me eens bent dan mag je het daar ook niet meer zijn! Persoonlijk vindt ik dat iets vreemds. Ik kan het namelijk best niet eens zijn in een topic met een lid en daar recht tegenover hem of haar staan terwijl ik in een ander topic juist heel erg met dat lid eens kan zijn! Dit heeft dan ook niets met de persoon achter de tekst te maken maar juist met het doel van een forum namelijk met de vraagstelling en onze mening daarin.

Persoonlijk is het achtervolgen van anderen op het hele forum op dit moment het grootste probleem. Als leden zich niet kunnen beperken tot een verschil in mening op één bepaald onderwerp en dus daarom in alle topics elkaar moeten gaan opzoeken en dwarsbomen met negatieve opmerkingen. Hier ligt dan ook in mijn ogen de taak van de webmaster en de moderator! Deze dienen hun gasten te beschermen tegen dit soort achtervolgingen! Gasten moeten zich namelijk altijd thuis kunnen voelen zonder angst voor andere gasten. Storende elementen moeten dan beperkt worden of zelfs verwijderd worden. Ongeacht wie dat dan is.

Foto's zijn net als teksten. Misschien zelfs nog harder. Soms zijn ze super om te zien en juist heel vertederend. Soms worden ze echter alleen geplaatst om anderen voor de hoofd te stoten. Ook dit is in mijn ogen op dit moment een veel gebruikt wapen om anderen te dwarsbomen. Er worden momenteel hele fotoreportages geplaatst alleen maar om een groep anders denkende leden te pesten. Persoonlijk denk ik dat je dan beter een eigen site kunt openen en een link moet plaatsen naar die site maar dat is mijn mening. Uiteraard leef ik zelf ook naar die regel en heb dan ook een eigen site. Dat andere leden niet de mogelijkheid hebben om foto's te plaatsen of juist geen plek hebben om ze te plaasten wil natuurlijk niet zeggen dat deze leden geen ervaring hebben nog het recht van spreken.

Dit laatst genoemde recht is dan ook iets wat absoluut niets te maken heeft met de hoeveelheid ervaring die de gasten hebben. In mijn optiek hebben namelijk alle leden dezelfde hoeveelheid recht op spreken. Iedereen heeft het recht te reageren op een vraag of stelling! Of je nu voor of tegen bent. Gebruik dat recht dan ook gewoon zonder anderen dit recht te ontnemen!

Mijn advies voor dit forum, voor alle leden en alle gasten...

Stel al je vragen zoveel als je wilt!
Geef antwoord op een vraag of een stelling, hoe je er ook over denkt!
Denk eraan dat je ook wel eens geen gelijk kan hebben en wees daar eerlijk in. Ook naar jezelf.
Je hoeft het niet altijd 100% met iemand eens te zijn op elk punt, soms ben je het niet met elkaar eens. Daardoor is de ander nog niet minder!
Achtervolg elkaar niet, houd een verschil van mening in het betreffende topic.
Lach, huil en geniet om, met en voor elkaar!

&

Heb RESPECT voor iedereen!

Erwin


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-06-08 - 13:15:34 send message to natasja

Lennart , mij persoonlijk boeien jouw kweekresultaten , nouja 1 vogel heb je gekweekt geloof ik he ?
Totaal niets .. het zegt namelijk niets over de persoon in kwestie en ik begrijp best dat je trots bent op je vogels maar om het als bewijs van goed gedrag en kennis te zien nou nee dat vind ik totale onzin.

Het heeft ook totaal niets met de sfeer op dit forum te maken , al zou je geen enkel vogeltje hebben gekweekt , al zou je er duizenden kweken .. het gaat mij om je gedrag op het forum , je stelt je contineu beter voor als andere .
Er zijn hier op het forum ontzettend veel mensen aanwezig waarvan ik mijn handen in het vuur durf te steken dat ze prima kweekresultaten hebben maar die gedragen zich niet op zo'n storende manier als dat jij doet.

Waar jij mee bezig bent is je zelf steeds hoger en hoger op een voetstuk te plaatsen , mensen die hier al enkele jaren komen en bijgedragen hebben tot het succes van Vogelarena wals jij nu overheen als zijnde een soort allesweter , waarom ?
Je praat heel veel mensen naar beneden en andere prijs je te pas en te onpas de hemel in .
Dat je iemand hoog inschat is prima dat zal iedereen hier hebben met bepaalde mensen maar af en toe geef je de indruk last te hebben van een puberale verliefdheid en dan doel ik niet op je vogels.

Toen je je hier aanmelden op het forum kwam je vanwege problemen informatie zoeken , toen ben je ook te woord gestaan door de mensen die al jaren op dit forum aanwezig waren toen heb ik je ook niet zien klagen over de reacties die je kreeg , nu je zelf een blauwe maandag bezig bent met informatie vergaren voel je je opeens stukken beter en heb je commentaar op andere .

Als je inhoudelijk wilt reageren ben je van harte welkom maar hoe het wel ontopic en wil je nog meer opscheppen over je behaalde kweekresultaat dan zijn daar andere topics voor.

wat betreft je snauw naar ParkietenPeter , het was Agabird die jouw posting heeft aangepast aangezien jij zo "geweldig" bent neem ik aan dat je volgende posting uit excuses voor Parkietenpeter zal bestaan.



paccie
Oud Lid
Posts :565

Oud Lid
2005-06-08 - 13:27:00 send message to paccie

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

user wiped their message


paccie
Oud Lid
Posts :565

Oud Lid
2005-06-08 - 13:30:39 send message to paccie

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

user wiped their message


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-06-08 - 13:31:00 send message to natasja

paccie er zijn meerdere mensen die gereageerd hebben , misschien kan je een naam noemen om het duidelijk te houden ipv dat iedereen zich aangesproken kan voelen.


Lennart
Oud Lid
Posts :721

Oud Lid
2005-06-08 - 14:07:43 send message to Lennart

Sorry, is mijn fout het moet agabird zijn en niet ParkietenPeter!
Sorry Peter, even overheen gelezen!

En Natas, droom lekker verder! En blijf je kop in het zand steken voor de lieve vrede!

Lennart wink ;)



Pagina : 1 2 3 4
volgende >>>

Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 194 bezoekers op de site, waarvan 7 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede