Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > rose kaketoe Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
<<< vorige


johanblok
Website Member
Posts :1971

Website Member
2005-05-13 - 09:08:55 send message to johanblok

Zo duur zijn deze bladen allemaal helemaal niet. Dat er copyright zit op wat men schrijft, is de normaalste zaak ter wereld, en is niet veel anders dan dat een fabriek zijn eigen produkten mag verkopen en dat deze niet gejat mogen worden.
De besturen van verschillende verenigingen zitten er echt niet voor eigen geldgewin, zo best gaat het ook niet met die verenigingen, wel heb ik op ze tegen dat ze dierenwelzijn lang niet altijd boven aan hun lijst hebben staan, maar dat is een heel ander punt.
Als je duits kunt lezen raad ik een abonnement op Papageien aan, de artikelen zijn meestal van beduidend hogere kwaliteit dan in de nederlandse bladen (overigens, ik ben echt geen aandeelhouder van de uitgever van Papageien).
Wat iemand natuurlijk wel kan doen, ondanks copyright, is een artikel in de PS aandachtig lezen, een en ander in duidelijk andere/eigen woorden opschrijven en dit op internet zetten. Het is dan wel zo netjes om er bij te zetten welke literatuur geraadpleegd is!


jani
Website Member
Posts :358

Website Member
2005-05-13 - 09:48:57 send message to jani

De meeste verenigingen gebuiken ook enkel andere stukken die ze dan herschrijven, vraag mij gewoon af waarom het hier niet zou kunnen,en ben er volledig mee akkoord dat een abonnement niet zo duur is maar je kan je gewoon niet op alle maandbladen abonneren telkens als ze een goed item hebben.


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-05-13 - 17:17:21 send message to ParkietenPeter

Johan,

Heb jij trouwens een contactadres voor Papegaien?
Het blad papegaien wordt wel meer aangeprezen

Alvast dank je.


goffini
Oud Lid
Posts :619

Oud Lid
2005-05-13 - 18:22:19 send message to goffini

Rosee's zijn wel hele speelse vogels die ook voor de lol op hun rug gaan liggen.


suk
Website Member
Posts :503

Website Member
2005-05-13 - 18:54:23 send message to suk

laugh :D leuke foto.


johanblok
Website Member
Posts :1971

Website Member
2005-05-13 - 20:01:37 send message to johanblok

Je schijnt je ook te kunnen abonneren via het boekenfonds van PS, maar ik zelf (ben daar ook geen lid van) heb enige jaren geleden gewoon een e-mail gestuurd naar een adres dat te vinden is http://www.papageien.de/


Picolet
Website Member
Posts :975

Website Member
2005-05-15 - 15:33:53 send message to Picolet

Het artikel over de rose kaketoe in de PS heeft naar mijn mening weinig inhoud en is een droge opsomming van feiten.
Zoek je informatie die specifiek over de Rose gaat koop dan het uitstekende boek van Herman Kremer "de Rose Kaketoe. Prima leesbaar met goede foto's en informatie over kweek,huisvesting,voeding en verschillende mutaties.Je kunt het zo bestellen bij www.birdbooks.nl



Pagina : 1 2 3
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 181 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede