Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > rose kaketoe Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



Triton
Website Member
Posts :140

Website Member
2005-05-08 - 08:25:44 send message to Triton

Jani ik heb het even voor je nagekeken een losnummer kost 4 euro. Ik denk inderdaad dat Henk Meer als hij in het bestuur zit er heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel wijzer van wordt van die 4 euro.

laugh :Dlaugh :Dlaugh :Dlaugh :Dlaugh :Dlaugh :Dlaugh :Dlaugh :Dlaugh :Dlaugh :Dlaugh :D


jani
Website Member
Posts :358

Website Member
2005-05-08 - 08:29:30 send message to jani

Ik het kan dit nummer inderdaad opvragen maar dan heb ik allen deze informatie en ik denk dat er hier wel meer zijn die deze informatie willen.Dit gaat gewoon niet alleen om mij maar om meer liefhebbers of zijn we zo egoistish dat we alleen aan ons zelf of eigenbelangen denken.


Lennart
Oud Lid
Posts :721

Oud Lid
2005-05-08 - 08:41:17 send message to Lennart

Triton,
quote
Ga niet altijd van het slechte van de mens uit


Daar heeft het volgens mij niets mee te maken!
Het gaat er om dat er info wordt achtergehouden uit eigenbelang!

wink ;)


henkmeer
Oud Lid
Posts :354

Oud Lid
2005-05-08 - 10:07:54 send message to henkmeer

Ik ben ook gewoon lid van de PS.
Iedereen kan dat blad opvragen , dus voor degene die het artikel willen inzien, (in het belang van hun vogels)happy :) zijn allemaal vrij om het aan te vragen.

Inderdaad zit op veel artikelen copyrihgt.
Die mensen hebben ook er moeite voor moeten doen om een artikel te schrijven, hebben daar ook kosten voor moeten maken.
Een artikel schud je niet zo maar uit je mouw.
Dit heeft nx met achterhouden van info te maken.
Anders had hij ook het artikel niet geschreven.

Henk


Triton
Website Member
Posts :140

Website Member
2005-05-08 - 10:29:14 send message to Triton

Lennart hoezo wordt er informatie achter gehouden uit eigen belang misschien kan je het even uitleggen want ik begrijp jou opmerking niet.


jani
Website Member
Posts :358

Website Member
2005-05-08 - 10:41:34 send message to jani

Triton zoals je al zei kost maar 4€ en na mij zijn er nog 999 die dit willen lezen.
Als u kan rekenen weet u direkt waar het eigen belang zit.


henkmeer
Oud Lid
Posts :354

Oud Lid
2005-05-08 - 10:46:41 send message to henkmeer

Jani weet niet of je lid ben van een vereniging?
Onze vereniging is lid geworden van verschillende verenigingen, de bladen komen in het clubgebouw zodat iedereen ze kan inzien.

Henk


jani
Website Member
Posts :358

Website Member
2005-05-08 - 10:48:30 send message to jani

waarom kan het hier dan niet?


Rik
Oud Lid
Posts :1398

Oud Lid
2005-05-08 - 10:49:26 send message to Rik

quote
Ik het kan dit nummer inderdaad opvragen maar dan heb ik allen deze informatie en ik denk dat er hier wel meer zijn die deze informatie willen. Dit gaat gewoon niet alleen om mij maar om meer liefhebbers of zijn we zo egoistish dat we alleen aan ons zelf of eigenbelangen denken.



Jani, iedereen die wil weten wat er in dit maandblad staat heeft het recht om dit blad te kopen. We leven in een tamelijk vrij land.wink ;)

In een volgend maanblad van PS wordt het onderwerp rosékakatoes vervolgd.

Een grappig detail vond ik in dit special dat een rosékakatoe in Australie 50 euro kost.


henkmeer
Oud Lid
Posts :354

Oud Lid
2005-05-08 - 10:55:14 send message to henkmeer

quote
waarom kan het hier dan niet?


Je zou lid kunnen worden van een vereniging.
Kan je op clubavonden ook jou ervaringen uitwisselen
wink ;)

Henk


Tenzi
Website Member
Posts :261

Website Member
2005-05-08 - 11:01:51 send message to Tenzi

hallo Jani,

je hebt het wel erg veel over eigenbelang, dat verenigingen alleen aan het geld denken en dergelijke.
Je hebt het ook over dat er niet gedacht wordt aan mensen die misschien problemen hebben en een stuk hulp (informatie) goed kunen gebruiken. Dat mensen een stuk hulp en informatie goed kunnen gebruiken, ben ik helemaal met je eens.

En weet je wat nou het gekke is: dat is precies wat verenigingen doen: vogelliefhebbers helpen. Met onder andere het publiceren van artikelen in hun maandblad. Ook zo'n artikel kost de vereniging vaak een hoop geld. Juist door met z'n allen lid te worden van een of meerdere verenigingen kunnen de belangen van de vogelliefhebber beter vertegenwoordigd worden en is informatie beter te achterhalen en te verspreiden.

Daarnaast erken ik ook het belang (en het plezier) van een Forum. Het belang hierbij, voor mij, is de persoonlijke ervaringen van collega-liefhebbers. Die haal je niet uit boeken maar bij medeleden van een vereniging en schrijvers op een forum.

Het lid worden van een vereniging is (gelukkig) voor ieder een eigen keuze. Veroordeel echter niet gelijk iemand dat die uit eigenbelang of uit geld geen samenvatting van een artikel voor je wilt maken op dit forum.
Wat is er verkeerd aan dat, naast jouw nog 999 anderen een nummer opvragen van een maandblad van een vereniging? Dit is toch een geweldig compliment voor de artikelen die zij publiceren en een reden om dit te blijven doen en zo mogelijk uit te breiden?

Groeten,
Tenzi.

PS: ik ben lid van één vereniging en van een andere vereniging heb ik alleen het maandblad. Ik heb geen enkele financieel of ander persoonlijk winst-belang bij welke vereniging dan ook.



jani
Website Member
Posts :358

Website Member
2005-05-08 - 11:15:46 send message to jani

Ik ben momenteel van 4 verenigingen lid en dit lijkt mij genoeg.Voor mij is het geen probleem ik ben ook lid van parkieten federatie en die nemen steeds de artikelen van ps over welliswaar met 1 maand vertraging, en wat maakt 1 maand uit ,voor de meeste rosé's is de legperiode voorbij.
Maar wat mij hier het meeste stoord is dat men publiciteit maakt voor ps maar niets mag publiceren uit ps.
En van het zeggen ik ben lid en word ook lid of vraag een los nr op ,daar versta ik enkel onder ik heb het artikel en de rest trekt zijn plan.
Maarja dit begint een beetje eigen te worden aan parkieten en papegaaien kwekers


henkmeer
Oud Lid
Posts :354

Oud Lid
2005-05-08 - 11:24:40 send message to henkmeer

zal nog is iemand een tip geven hoe die aan een artikel kan komenlaugh :D
Was zonder bijbedoeling, maar zijn blijkbaar mensen die dit anders zien.
Erg jammer

Henk


meyer
Website Member
Posts :1390

Website Member
2005-05-12 - 23:19:33 send message to meyer

Was een prima tip hoor Henk, maar ja sommige!!laugh :D

En dan nu de vraag van Suk nog een keer.

sins 2 dagen terug heb ik een camera in het broedblok van de rose's gehangen.

nu zie ik steeds de man er ingaan .en dan gaat hij op zijn rug liggen rollen en gaat hij er weer uit.
nu heb ik iets gelezen van talk afzetting.

wie kan mij het andwoord geven wat het doel is ,dat hij op zijn rug gaat leggen.

Groeten Meyerwink ;)


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-05-13 - 08:54:02 send message to ParkietenPeter

quote
waarom kan het hier dan niet?


Je hebt te maken met kopierechten. Om een artikel of ene gedeelte van een artikel te plaatsen heb je schriftelijke toestemming nodig van ps. Dit is trouwens niet allen bij hen zo, maar overal.

Er word tniet echt reklame gemaakt voor de parkieten societeit. In dit topic wordt verwezen naar het artikel van de ps, niets meer.

Daarbij het zijn 5 pagina's en er gaan nog meer volgen. Veel te veel dus om hier te plaatsen.

Succes




Plaats een reactie



Er zijn in totaal 135 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede