Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > vergissing vuurvink is geen tijgervink Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : vergissing vuurvink is geen tijgervink
cocobar
Website Member
Posts :591

Website Member
2005-05-04 - 20:49:46 send message to cocobar

Vandaag dik 4uur op de trein gezeten, om met glunderende oogjes een koppel eigen kweek tijgervinken aan een goede prijs op te halen.
Tot ik naar het bewuste koppel keek, en het waren vuurvinkjes sad :(
teleurstelling alom
de volledige staart van de man ontbrak, dus een mooi zicht was het niet, ondanks dat het kwieke en gezonde vogeltjes waren.

Maar het was niet wat ik zocht, zag wel dat er een lading spitsstaartamadines was en heb dan daarvan een koppel meegenomen, dan was de reis toch niet voor niets.

Dit is de tweede maal dat ik eigenlijk met een raar gevoel van een kweker kom, maar ik geef de moet niet op.
Zijn er nog met gelijkaardige ervaringen en die met lege handen of een slecht gevoel thuiskomen?

PS geen slecht gevoel deze keer, want de spitsstaarten zijn top!! razz :p


baardparkiet
Website Member
Posts :47

Website Member
2005-05-05 - 11:06:27 send message to baardparkiet

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

In mijn geval kwam ik niet bedrogen thuis van de een kweker maar wel van bij de handelaar.
Ik had er een koppel gekleurde vinkjes gekocht. Het popje was rood en het mannetje groen (ik had deze vogels nog nooit gezien).
Na paar weken echter vervaagden de kleuren en bleken de vogels zilverbekjes te zijn. De vogels waren dus geverfd geweest (door de handelaar of importeur, wie zal het zeggen?)
Nu zou het me niet meer overkomen maar indertijd wist ik er nog niet zoveel over.
Het gevoel van grrrrr... kwam er bij mij dus pas na een paar weken. Ook ver gereden voor niets.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 149 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede