Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > 2 vragen over grasparkieten Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
<<< vorige


paccie
Oud Lid
Posts :565

Oud Lid
2005-04-27 - 22:17:44 send message to paccie

en chow niks weg doen je heb toch broed kooien doe ik ook hoor kweken in de broekooien en dan de voilere in gr paccie


Chow
Website Member
Posts :825

Website Member
2005-04-27 - 22:18:58 send message to Chow

Ik denk dat het in deze periode niet makkelijk is een tt kwaliteit koppel te vinden happy :)


paccie
Oud Lid
Posts :565

Oud Lid
2005-04-27 - 22:30:41 send message to paccie

als je bij een goede kweker gaat wel hoor. maar het kost wel wat 35 tot 50 euro per stuk . ben je wel kwijt voor een vogel . maar er zijn er ook goedkoper hoor . maar je moet wel zoeken . en hoe groter hoe minder jonge je krijgt . ik bedoel te opzichte van de hollandse . dus je moet wel blijven selecteren . het ligt ook aan de kleur die je wil hebben de prijs dan . gr paccie


paccie
Oud Lid
Posts :565

Oud Lid
2005-04-27 - 22:38:29 send message to paccie

etienne de smale uit hulst ligt in zeeland die heeft wel goede vogels jonge van dit jaar miscjhien heeft ie overjarige ook moet je maar kijken in de adv parkieten en papagaaien ong pagina 3 of 4 daar staat zijn adv als je ze wil kan je alvast aanschaffen voor volgend jaar wat ze kosten weet ik niet gr paccie


oOfrankyOo
Oud Lid
Posts :44

Oud Lid
2005-05-01 - 15:27:43 send message to oOfrankyOo

ik weet niet hij het hier doet maar dit is mijn koppel grasparkieten die net 4 jogen hebben groot gebracht

http://

http://

http://

het zijn 3 violet en 1 hemelsblauw ik heb ze moeten scheiden aangezien de man nogal geweldadend is tegen de jogen ze eten nu bijna zelfstandig maar toch zijn ze van vandaag gescheiden
is trouwens het eerste nest die ze hebben en zijn nu aan de 2 ronde bezig


paccie
Oud Lid
Posts :565

Oud Lid
2005-05-01 - 15:32:07 send message to paccie

he frankie moet je een plankje schuin tegen de achterkant aan zetten kunnen ze schuilen want dan ziet de man ze niet probeer het maar eens dan kan je ze nog laten zitten bij elkaar grpaccie


birdies
Website Member
Posts :143

Website Member
2007-04-14 - 15:33:40 send message to birdies

hallo,

ik heb nog een kleine aanvulling op de eerste vraag die eigenlijk al beantwoord is (over de eiren vervangen door kunsteieren) in een boek van mij stond dat grasparkieten als eerst het kleinste jong eten gaven en dat zo heel het nest overleefde.

het is geen boek alleenmaar over voliere vogels maar het lijkt me sterk dat het zomar is verzonnen.

m.v.g. jeroen


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2007-04-14 - 19:21:41 send message to ParkietenPeter

Zeker niet zomaar verzonnen. wink ;)
Dat heet "De Natuur".

Zo zit het nu eenmaal in elkaar. Als de mens zich ermee gaat bemoeien menen ze het beter te moeten weten dan de creator van dit alles. (we zijn zelf een voortbrengsel, net alsof een pot tegen de pottenbakker zegt: "Waarom hebt gij mij zo gemaakt?")

Maar zo denk ik er over.wink ;)



Pagina : 1 2 3
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 177 bezoekers op de site, waarvan 7 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede