Hallo Argo,
Bedankt voor je reactie! Hier kunnen mensen wat mee! Inhoudelijk heb je dus ook gelijk! Kijk naar je vogel en kijk wat je er uit kan halen! En je hebt helemaal gelijk dat een vogel heel anders reageert op het moment dat hij een ander baasje krijgt. Ik ga er ook van uit dat niets onmogelijk is! Probeer dan ook in het vervolg als je reageert op topics dat met deze redenen te omkleden....Dan word je ook serieus genomen! Iedereen op dit forum hoopt antwoorden te krijgen op zijn vragen en als je dan zo kort reageerd, daar kunnen mensen niet zoveel mee en wekt dat alleen maar irritatie! Voor mij persoonlijk heb jij veel ervaring met papegaai-achtigen....deel dat dan ook! Zoals nu.....
Verder je Kinderwens vind ik een heel goede actie....maar probeer het te scheiden met je hobbykwekerij en je andere vak als clown...zo voorkom je vooroordelen en verwarring bij anderen...
Het klinkt misschien wat aanmatigend...maar dat is niet mijn bedoeling...Hou de dingen helder en laat ze niet door elkaar heen lopen. Ik ben er, nogmaals, van overtuigd dat je veel verstand hebt van papegaai-achtigen maar hou de dingen gescheiden!!!!
En als je reageert op topics neem dan de bocht wat langer!
Groeten. Lennart