Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > rozeborstbaardparkiet Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : rozeborstbaardparkiet
MARNIS
Website Member
Posts :34

Website Member
2016-06-04 - 09:40:47 send message to MARNIS

hallo mijn koppel is van 2013 hebben al 2 jaar na elkaar 4 eieren gelegd de pop zorgt broed zeer goed maar de eieren zijn nooit bevrucht .
ik vraag mij af of mijn koppel nog te jong is


mischa
Website Member
Posts :33

Website Member
2016-06-04 - 17:04:49 send message to mischa

ja dat denk ik wel,ze vallen onder de edelparkieten en die zijn pas met 3 jaar brr


P.Rooth
Website Member
Posts :2793

Website Member
2016-06-04 - 23:18:44 send message to P.Rooth

edelparkieten kunnen best in het 2de jaar goed bevruchte en de jongen grootbrengen maar volgens vele geleerden zou het pas in het 3de jaar kunnen . Je geeft aan dat de pop al 2 jaar eieren gelegd heeft maar eieren onbevrucht na 2de jaar zou bevruchten geen probleem behoeven te zijn echter dan moeten ze wel over tiptop voeding moeten kunnen beschikken EN dat ook willen eten . De voliere moet voldoende lang zijn zodat ze goed uit kunnen vliegen om in goede broedconditie te kunnen komen . En dan is 4 meter wel het minimale . Niet onbelangrijk is accepteert de pop de man want de pop is de baas in de voliere
Wat nu ook meespeelt is dat er slecht gekweekt wordt met edelparkieten zeker . Het weer moet meewerken en doet dat weer zo raar als vorig en dit jaar met koude voorjaar dan is er nog een punt waardoor de vogels geen bevruchte eieren hebben .



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 147 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede