Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > cede opfokvoer Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : cede opfokvoer
pitylus
Website Member
Posts :210

Website Member
2004-12-08 - 12:20:11 send message to pitylus

beste vogelvrienden ik heb verleden week een rondleiding gehad met een vriend van mij die ook uitgenodigd geweest was . Ik moet u eerlijk zeggen we hebben daar onze ogen uitgekeken . Ik die dacht dat opfok gemaakt was uit een of ander overschot of afval ben daar helemaal naast .Om te beginnen lag het daar kraaknet je kon van de grond eten .Het product dat ze maken is levend vers zo beginnen ze met cake te bakken alles met verse producten geen poeder of korrels neen verse eieren bloem aminozuren enz .Het product wordt gemaakt van in het begin tot in de doos in ongeveer 1 uur tijd .We hebben zelfs de cake geproefd bij het verlaten van de oven en hij was zeer lekker .Denk niet beste liefhebber dat cede bestaat uit afval of zo nee ik heb het zien maken met mijn eigen ogen .Denk nu niet dat ik reklame maak he hiervoor maar het goede mag ook eens gezegt worden kmoet zeggen aan de mensen die ons ontvangen hebben doe dat meermaals of even een opendeurdag houden kvond het erg interssant. Bedankt ook voor de zeer mooie receptie .
gr Rudy.


Mario
Oud Lid
Posts :436

Oud Lid
2004-12-08 - 14:58:15 send message to Mario

Is bij alle producenten van ei en opfokvoer zo omdat zij zich moeten houden aan vastgelegde wetten kwa hygiene en productieproces.


rik
Oud Lid
Posts :1398

Oud Lid
2004-12-08 - 17:45:42 send message to rik

Leuk om te horen dat het er zo aan toe gaat bij CéDé. Zelf ben ik ook zeer tevreden over dit merk. Het is kurkdroog en ruikt fantastisch!

Doordat het zo droog is, is het nog goedkoper ook dan ei-voer van de bijvoorbeeld de vogelmarkt.

Veel eivoer wat op de vogelmarkten te koop is te
vochtig, het stinkt, weet niet wat er door zit en hoe oud het is.


pitylus
Website Member
Posts :210

Website Member
2004-12-08 - 19:56:20 send message to pitylus

kmoet nog even reageren op de reactie van Mario. Mijn vriend heeft ook al even een rondleiding gehad bij andere merken van opfokvoer waar ik de namen maar niet zal noemen en ik kan u met zekerheid zeggen dat het de enige zijn die met verse producten zoals eieren bezig zijn .De merendeel maken hun deeg met eierpoeder of korrel dus bij mij is dat niet zo voedingrijk?



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 184 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede