Als je de uitspraak zou publiceren of zou delen dan zou je dat het beste in een geanonimiseerde versie kunnen doen. Dus: inscannen, namen doorhalen met een stift en vervolgens nog een keer inscannen.
Ik ben heel benieuwd naar de rechtsoverweging maar die zullen we ooit wel een keer zien.
Hopelijk wordt hij t.z.t. gepubliceerd door De Rechtspraak.
De Rechtsspraak publiceert toch alle uitspraken Rik zal even zoeken zijn maar de rechtbank Alkmaar heeft ook een website waar de uitspraken op te vinden moeten zijn .
Jurisprudentie is altijd weer bruikbaar met verwijzing naar de uitspraak van ........ enz
Ik heb ook gezocht op www.rechtspraak.nl maar kon het vonnis (nog) niet vinden.
Uit heel betrouwbare bron heb ik ondertussen vernomen dat het vonnis binnenkort in een geanonimiseerde versie door De Rechtspraak zal worden gepubliceerd.
Als het ECLI-nummer bekend is zal ik het plaatsen.
Nu de afloop bekend is en we daar allemaal zeer tevreden mee kunnen zijn hebben we, mede op verzoek van Benno met wie ik zojuist aangenaam telefonisch overleg heb gehad, besloten om dit topic nu af te sluiten.
Uiteraard niet zonder Benno te bedanken voor zijn inbreng en regelmatige updates! We hebben hier allemaal van geleerd.
De door Rik geplaatste link naar de gepubliceerde uitspraak blijft uiteraard staan, zodat ieder er zijn/haar voordeel mee kan doen.