Wat op een sisser dreigde uit te draaien is wel op een positieve noot geƫindigd. Wat een afsluiter om 2015 uit te wuiven en 2016 welkom te heten. Proficiat en de beste wensen voor het nieuwe jaar en laat je dochtertje maar mee genieten van deze mooie overwinning.
Allen bedankt voor jullie felicitaties en steun die ik heb gehad via dit forum maar ook via telefoon en mail.
Het heeft al met al een hele tijd geduurt , veel energie gekost , veel ergernis - aan de tegenpartij maar ook aan mezelf door mijn domme zet.
Gelukkig goed afgelopen....
Gefeliciteerd en een beloning voor alle moeite . Nu het geld nog. Nu de heren zijn veroordeeld mogen hier de namen ook genoemd worden. Volgens mij is dat het beleid. Dat is destijds ook bij D gedaan, en zo help je alleen maar andere mensen daar niet in de boot te gaan.
Op advies van mijn advocaat heb ik besloten om niet meer de namen van de heren te noemen op dit forum.
Dit besluit is genomen omdat ik al veel persoonlijke mail heb gehad met de vraag om wie het ging - deze heb ik toen allen beantwoord.
Heeft u belangstelling voor hun gegevens , stuurt u mij een mail.
Verder zijn er enkele forumbezoekers die mij gevraagd hebben om een kopie van de uitspraak van de rechter.
Ook hier heb ik van mijn advocaat het advies gekregen om er voorlopig terughoudend mee te zijn.
Hopend op jullie begrip.