Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > gevraagd advies kweken met grijze roodstaarten Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
volgende >>>


Auteur Onderwerp : gevraagd advies kweken met grijze roodstaarten
kweken met
Website Member
Posts :7

Website Member
2014-06-20 - 22:11:39 send message to kweken met

ik heb geen ervaring met kweken van grijze hoe kan ik dit het beste in een voliere in m3 kooien of coloniebroed. wie weet hier antwoordt op


Ann*
Website Member
Posts :134

Website Member
2014-06-20 - 23:21:45 send message to Ann*

Geloof in ieder geval niet die fabel dat grijze roodstaarten donker en klein behuisd moeten zitten om te kweken. Zo'n vogels horen niet in een m3. Geef ze een ruime lichte volière met binnenhok en zorg dat hun voeding gezond en gevarieerd is.

Start ook met gezonde dieren (even laten nakijken bij de VA) en weet dat grijsjes niet de makkelijkste zijn in het aanvaarden van een partner. Een goede methode daarvoor is de vogels een partner laten uitkiezen uit meerdere mogelijke partners maar dat is niet altijd makkelijk te realiseren; het vraagt een grote volière en meer geld.


yaro
Website Member
Posts :177

Website Member
2014-06-21 - 10:40:49 send message to yaro

het mooist is in een voliere ,maar ik heb meerdere koppels en de helft zit in ruime voieres en de helft in kooien
nu heb ik in de kooien regelmatig jongen en in de voliere niet een .
en de koppels ook gewisseld en elke keer in de kooien jongen en in de voliere niet
en als er een keer eieren zijn in de voliere is het onbevrucht .
ik heb er niet echt een verklaring voor ,ik heb ze liever in een voliere want ik heb ruimte genoeg .
maar af en toe jongen is toch ook wel leuk


Ann*