Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Site nieuws > Advertenties "baby's" e.a. niet-zelfstandige vogels Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3 4
<<< vorige


dundieje
Website Member
Posts :234

Website Member
2016-07-02 - 12:53:54 send message to dundieje

Zwarte Kaketoe
Probosciger aterrimus
138 dagen


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2016-07-06 - 00:04:39 send message to Karel

Dundieje heeft het antwoord al gegeven, Kees. Het is wat verwarrend dat in de lijst niet altijd de Nederlandse namen worden gebruikt die we in de hobby gewend zijn. Vergelijken van de wetenschappelijke naam is dan de veiligste weg.

PS Ben je van plan Palmkaketoe's aan te schaffen, Kees? wink ;)


anouk04
Website Member
Posts :67

Website Member
2016-07-11 - 13:50:43 send message to anouk04

Hey mensen het is toch niet normaal meer,ik ben voor een vriend van mij een grijze roodstaart aan het zoeken die zelfstandig eet.nou nou nou dat is gewoon niet te krijgen he.heb een aantal mensen benaderd en niemand wil ze doorvoeren tot zelfstandig.hij heeft er totaal geen ervaring mee dus hij moet echt zelf kunnen eten.officeel mag het niet maar zo zie je dat mensen er echt schijt aan hebben.ze wilde ze allemaal met 6 a 8 weken verkopen omdat ze er geen tijd voor hebben.pffff boel shit.


dundieje
Website Member
Posts :234

Website Member
2016-07-11 - 21:29:21 send message to dundieje

Er is volgens mij wel aan grijze te komen die zelfstandig eten.
Maar ja ... zoek je een handopfok vogel die net zelfstandig kan eten, dan zal er inderdaad niet veel beschikbaar zijn.
Mensen die kweken met het doel te verkopen,dan geeft 8 weken inderdaad het meeste rendement.
Een oudere vogel brengt niet meer op,en het spenen van een jonge vogel kan knap lastig zijn.


Daniel
Website Member
Posts :3287

Website Member
2016-07-22 - 12:57:27 send message to Daniel

De laatste periode zien we dat mensen zelfstandige jonge papegaaien aanbieden die jonger zijn dan de richtlijnen van het ministerie. In enkele gevallen kan het verschil toch wel groot zijn daarom bij twijfel graag deze link checken:


http://wetten.overheid.nl/BWBR0035217/geldigheidsdatum_27-06-2014#BijlageI



kaapsen
Website Member
Posts :213

Website Member
2016-07-22 - 21:36:37 send message to kaapsen

Whahhaha, nee hans, een vogevlriend van me heeft wel een paar koppels.

Had het antw van al gelezen maar jouw bericht nu net pas.

Gr Kees.


frehen
Website Member
Posts :169

Website Member
2016-07-24 - 13:21:34 send message to frehen

Zo heb deze topic even gelezen wat zijn er veel kwekers die het voor het geld doen en niet voor de vogel kiezen.De vogels kiezen er niet voor om in kooien worden te gehouden.Vind als je vogels gaat houden dat je er ook goed moet voor zorgen.Wat is er nu mooier als je een paar jongen op stok krijgt en die groot ziet worden.Ze leren alles van de ouders en proberen de geluiden te na te doen van de ouders.Bijna het hele jaar heb je 1 koppel in de voliere wat is er mooier om er een paar jongen erbij te hebben vliegen dat is toch genieten?Ik laat de jonge vogels zo lang mogelijk bij de ouders als het mogelijk is.Daar doe ik het voor heb nu jonge wijnborst dat is toch mooi om te zien als ze naast elkaar zitten.Dit hadden ze al lang moeten verbieden dan zat de vogelopvang ook niet zo vol.groetjes freek.


anouk04
Website Member
Posts :67

Website Member
2016-07-25 - 00:18:29 send message to anouk04

Daar ben ik het helemaal mee eens freek.
Ik heb nu jonge liggen die bijna op uitvliegen staan.ik ben zo benieuwd hoe dat er uit gaat zien.lijkt me super gaaf.
De ouders gingen de jonge wel een beetje plukken maar gelukkig is het bij een beetje gebleven.mvgt



Pagina : 1 2 3 4
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 143 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede