Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Pakaradag Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Pakaradag
oranjekuif
Oud Lid
Posts :464

Oud Lid
2004-11-03 - 19:08:15

Ik ben benieuwd wat andere mensen vinden van de pakaradag van afgelopen zondag?
Ikzelf(geen pakaralid)vond het een mooie en goed georganiseerde dag.
Wat ik zeer positief vond was het aantal fanatieke mensen,en de mooie,intressante lezingen
(ik heb alleen het kwekers gedeelte gezien).
Ook was ik verheugd een iets tot behoorlijk jonger publiek te zien(niet negatief bedoeld,maar op de meeste shows,evenenementen zie je een gemiddeld ouder publiek)dit geeft mij enigzins hoop voor de toekomst,daar ik dacht dat ,,wij,, een uitstervend ras zijn.
Ik ben benieuwd wat andere ervan vinden?


Daniel
Website Member
Posts :3286

Website Member
2004-11-03 - 19:55:37

Oranjekuif ben helaas niet op de Pankaradag geweest (had helaas andere verplichtingen) maar over jonger publiek, kijk rond op deze site wij jongeren zijn redelijk vertegenwoordigd wink ;)(ben zelf 23)


mariannenl
Website Member
Posts :197

Website Member
2004-11-08 - 16:40:15

ik was er al voor het vierde jaar, vond het nu een beetje aan de krappe kant, maar de lezingen waren weer heel goed,jammer dat het gesplitst werd in twee zalen , liefhebbers en kamervogels en echt kwekers want nu heb ik sommigen dingen zoals het verhaal over de amazones, Ed zijn verhaal over het kweken met de edelpapegaai en het verhaal over toegepaste homepatie van gaaitjes gemist.
Maar al met al was het weer een reuze dag en ik ben met heel wat nieuwe speeltjes thuisgekomen.

Overigens heeft PAKARA een nieuwe website/forum ik weet niet of dat hier geplaatst mag worden?

MARIANNE


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2004-11-09 - 00:08:50

mariannenl, liever nog niet. Het werkt toch nog niet lekker om een link in het forum te plaatsen.

Helaas heb ik de links nog niet terug online. Ik ben bang dat het anders een stroom aan links in het forum opleverd.


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2004-11-09 - 00:13:19

Trouwens ik dacht Pakara niet zo actief meer was? Nieuw leven ingeblazen, of ben ik nu helemaal verkeerd geinformeerd?


rupicola
Website Member
Posts :1712

Website Member
2004-11-10 - 21:01:50

Jan, ik heb even gekeken op die site.
Het is in een try-out fase en de meeste onderdelen zijn niet toegankelijk.

gr. Hans


mariannenl
Website Member
Posts :197

Website Member
2004-11-11 - 23:30:13

Je moet je net zoals bij dit forum wel aanmelden he, en dan kun je wel alles bekijken, maar het is nog in opbouw.
Ik weet niet of de url geplaatst mag, anders verwijder hem maar ( hij linkt denk ik toch niet hier)


marianne.


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2004-11-12 - 10:19:51

mariannenl, ik had gevraagd om de link niet te plaatsen, dus ik heb hem verwijderd.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 191 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede