Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Opmerkelijk Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
<<< vorige


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2012-10-22 - 19:00:41

Vermuciet heeft niet dezelfde eigenschappen


P.Rooth
Website Member
Posts :2797

Website Member
2012-10-22 - 21:01:54

Vermiculiet is zeker niet hetzelfde als zeoliet .

Wordt het meest gebruikt in de bouw voor brandvrij stucwerk , isolatie en in schoorstenen zoals oude schoorsteen kanalen die voorzien zijn RVS flexibel kanaal wat ik ook aan heb laten leggen waarbij de ruimte tussen buis en kanaal opgevuld kan met vermiculiet daar dat spul onbrandbaar is .

Slechte vette kleigrond kan je mengen met vermiculiet wat mij ook verteld is door de verkoper dat het daarvoor ook veel verkocht wordt aan tuinders en daarvoor heb ik het eveneens aangeschaft .
Eens uitproberen of het echt zulk fijn spul is zoals beweert kan geen kwaad dacht ik en de prijs is niet idioot hoog als je wat meer koopt en ZEURT om korting laugh :D

Paul


tibi
Website Member
Posts :78

Website Member
2012-10-23 - 17:35:22

Ik ben afkomstig uit Kortrijk(West-Vlaanderen, België).
Ik zou ook graag eens proberen om zeoliet in men kooien te leggen, om te kijken of het beter is als wat ik nu gebruik. NU heb ik dit nog nergens zien liggen.
Zou iemand me kunnen vertellen in welke winkels je dit kan kopen, of in welke dierenwinkel?
Alvast bedankt,
tibi.


P.Rooth
Website Member
Posts :2797

Website Member
2012-10-23 - 19:57:23

Hallo Tibi

Zou bij uw voederleverancier gaan informeren anders m.b.v. Google zoeken simpelweg door Zeoliet in te tikken wie weet kunt u dit produkt om de hoek verkrijgen

Paul


P.Rooth
Website Member
Posts :2797

Website Member
2012-11-03 - 11:42:36

Hallo

Opmerkelijk is het dat er meerdere produkten met liet op het einde zijn die allemaal in de volieres gebruikt kunnen worden als bodemverbeteraar .

Vond Perliet op mp wat weer grover is dan vermiculiet en lijkt op de tussenvorm met zeoliet wel een stuk voordeliger dan vermiculiet zoals het in de add op mp staat 15 Euro per 100 liter .

Paul



Pagina : 1 2 3
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 192 bezoekers op de site, waarvan 8 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede