Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Kweken en zomervakantie Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Kweken en zomervakantie
Rimo73
Website Member
Posts :131

Website Member
2012-03-16 - 08:16:28 send message to Rimo73

Hallo,
Ik vroeg me af of er mensen zijn die tijdens het kweekseizoen op vakantie gaan.
Zelf ben ik in verband met mijn kinderen afhankelijk dan de zomervakantie,dan gaan we meestal een weekje weg begin Juli.
Nu begrijp ik dat vogels in een voliere(buiten) tijdens deze periode ook jongen kunnen hebben,hoe is dit het makkelijkst op te lossen.
Tijdens afwezigheid kun je ook niet in de gaten houden op welke dagen er eieren gelegd worden,ringen zal ook niet gaan en zo zijn er nog wel wat dingen.
Er is natuurlijk een oplossing,thuisblijven en niet op vakantie gaan,maar weet eigenlijk zeker dat mijn vrouw daar niet akkoord mee gaat,dus zeg het ook maar niet voor mijn eigen bestwil wink :)

Groeten,
Richard


tjoepe
Oud Lid
Posts :101

Oud Lid
2012-03-16 - 08:45:04 send message to tjoepe

richard,ik ga jaarlijks op reis,en mijn vogels worden die tijd verzorgd door een vriend(buurman)die zelf nog vogels gekweekt heeft maar door omstandigheden moest stoppen,hij komt regelmatig zien en ik geef hem de kleine veranderingen door die er dat moment zijn.en als ik terug ben is alles ok,maar er kan altijd iets mis gaan,ook met onszelf,dus wie op het moment de vogels verzorgd kan je niks kwalijk nemen.hopelijk heb je of vind je ook zo iemand,die je alles mooi uitlegt en tegen dat je op reis gaat zijn de vogels hem(haar) al gewoon!sucses)en groeten
rudi



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 202 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede