Niet erg "kies", deze opmerking, Paul, ten aanzien van iemand die zich wegens lichamelijke klachten zorgen maakt om zijn gezondheid en dat van zijn gezin.
Ken ik inkomen Karel maar heb zelf al lichamelijke klachten en ben minstens zo bezorgd om de gezondheid van mijn gezin als Marc1 dat voor de zijne is .
Zelfs Rik geeft aan dat het een momentopname is .
Ik wil alleen proberen duidelijk te maken dat ondanks de jaarlijkse controle op eigen bestand die papegaaienziekte zo op kan duiken zo out of the bleu .
Indien er strikte maatregelen gehouden worden zoals carantaine en testen van nieuw aangeschafte vogels het risico al verkleind wordt .
'Loop' een paar jaar mee in de vogelliefhebberij en heb vaker gezien dat het fout gegaan is bij liefhebbers die een ieder toe lieten in de volieres met gevolgen die niet echt prettig te noemen zijn vandaar mijn reactie Karel wees ten alle tijde op uwe hoede .
Meerdere liefhebbers gaan buurten en daar kan je ongemerkt ziektes meeslepen waaronder papegaaienziekte .
Voor de duidelijkheid Marc1 ik vind jouw manier van vogelhouden 1 die meer voor moesten komen en als ik je volieres zo bekeken heb zijn er wel die het een stuk beroerder doen .
Paul