Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Verlangen
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
<<< vorige


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2011-08-04 - 22:18:56 send message to whitebulldog

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

quote
link doet het niet



dit moest hem zijn

http://www.vogelarena.com/forum/forum_read.php?id=11167



Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2011-08-04 - 22:30:05 send message to Niltava

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Ik begrijp niet zo goed wat je daar mee wil zeggen.
Omdat ik wat meer over vogels wil zien mag dan iets anders niet?? Dan snap je de strekking van mijn verhaal dus niet.


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2011-08-04 - 22:38:56 send message to whitebulldog

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

ik wil er me zeggen dat je in je start van dit topic aanhaalde dat het eigenlijk nergens meer over ging qua onderwerpen die er gestart werden in "de kroeg"terwijl je zelf met een zeer vergelijkbaar topic http://www.vogelarena.com/forum/forum_read.php?id=11167
op de proppen kwam die met kweek, verzorging, serieus met vogels bezig zijn, van doen had, en dus zelf debet bent/ meewerkt met dit soort topics ( lees ook de eerste reaktie op jou post van dit filmpje, hoewel lollig bedoeld) , maar wel verlangen hebt naar serieuzere onderwerpen.
Ik kon het een totaal niet met het ander rijmen.
Overigens was het een leuk filmpje, en wilde ik alleen zeggen dat je iets jammer vind waaraan je zelf ook meewerkt, dus ik begrijp het inderdaad niet, dat heb je heel goed.


dit was toch wat jij schreef
quote
Helaas kom ik nog wel hier en elders maar het schijnt tegenwoordig meer te moeten gaan over randzaken, (het lijkt soms wel om ego's te gaan).



en hoe noem jij die filmpjes dan? zijn dat geen randzaken?
en wie post die? jizelf, dus de pot verwijt de ............
dat wilde ik zeggen, niet meer niet minder.


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2011-08-04 - 22:44:24 send message to Niltava

Pfff er is meer dan zwart of wit!!


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2011-08-04 - 22:45:23 send message to whitebulldog

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

en een heel stuk grijs daartussenin toch?laugh :D


quote
Kijk en nu ben ik er meteen weer klaar mee.


waarom?



Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2011-08-04 - 23:04:37 send message to Niltava

Het is slachtofferrol, geen jas. Zoals gezegd weet waar je over praat. EN NEE het gaat niet om maar zoveel mogelijk reacties te verkrijgen.

Hans dit topic mag op slot, zinvolle bijdragen schijnen toch niet te komen in ieder geval niet meer van mij.


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2011-08-04 - 23:08:50 send message to whitebulldog

quote
Hans dit topic mag op slot, zinvolle bijdragen schijnen toch niet te komen in ieder geval niet meer van mij.



da's nou zo jammer he, klagen over iets, en dan als er reacties komen, de discussie ontvluchten, erg jammer, en jij hebt de discussie gestart, dus heb je het recht te vragen of ie op slot mag, hoewel ik denk dat het te maken heeft met dat ik een punt had mbt dat het een niet met het ander is te rijmen, want je weerlegt het niet.


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2011-08-04 - 23:08:54 send message to Niltava

quote
en een heel stuk grijs daartussenin toch?



quote
--------------------------------------------------------------------------------
Kijk en nu ben ik er meteen weer klaar mee.
--------------------------------------------------------------------------------



waarom?


Maar even gequote want voor je het weet is de bijdrage alweer veranderd.
Misschien eerst nadenken en dan posten whitebull.

Oh ja en waarom? Omdat men er schijnbaar niet serieus over wil praten en ik in een hoek wordt gedreven (bij wijze van spreken) Mijn opzet was positief bedoeld, maar helaas wordt dat niet zo opgevat.


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2011-08-04 - 23:14:16 send message to whitebulldog

quote
Oh ja en waarom? Omdat men er schijnbaar niet serieus over wil praten en ik in een hoek wordt gedreven (bij wijze van spreken) Mijn opzet was positief bedoeld, maar helaas wordt dat niet zo opgevat.


hoho zo oud is het topic nog niet, jij zegt (mede)namens andere te spreken, dus laat die ook hun zegje doen, allen zo weten we wat er leeft onder de kwkers/liefhebbers toch?

ik denk zeker dat het positief bedoeld was, ( en dat meen ik!!) alleen vergat je in mijn ogen dat je er zelf net zo hard aan meewerkte ( met je filmpje) en dat had je gesierd als je dat ook had erkend,maar ik wil je absoluut niet in een hoek drukken, en daarom had ik dat van die slachtofferjas aantrekken ook zsm weer verwijderd, juist om je niet in die hoek te drukken, dus hoop dat je nu ook weet waarom ik het weghaalde.
maare het wordt laat,laten we er allemaal een nachtje over slapen, en morgen weer (positief) verder ok?


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2011-08-04 - 23:16:28 send message to Niltava

quote

da's nou zo jammer he, klagen over iets, en dan als er reacties komen, de discussie ontvluchten, erg jammer, en jij hebt de discussie gestart, dus heb je het recht te vragen of ie op slot mag, hoewel ik denk dat het te maken heeft met dat ik een punt had mbt dat het een niet met het ander is te rijmen, want je weerlegt het niet.


1) ik starte geen discussie dat is het geworden (oa door jou), ik uitte een verlangen om het weer meer over vogels te hebben.
2)dit had ten doel mensen die weg zijn gebleven weer op te roepen te posten etc.
3) ik klaag niet ik uit een verlangen, als je dat verschil niet weet, is niet mijn probleem
4) je hebt geen punt, je begrijpt het gewoon niet, niet mijn probleem
5) een slot om dit gediscuzeuren nergens meer over gaat (nou ja, ik geloof dat jij een punt wil hebben, kijk hier . isie)

Beer talk(wel een slechte dan) zoals rik al aangaf.


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2011-08-04 - 23:21:20 send message to whitebulldog

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

quote
4) je hebt geen punt, je begrijpt het gewoon niet, niet mijn probleem



dus jou fimpje met twee tenissende kippen met een mobieltje is een serieus onderwerp?
ik weet niet wie het niet snapt hoor, maar wellicht moet ik dan maar naar het Riagg, want dat filmpje is alles behalve serieus, ja lollig was ie, maar da's nou net waar jij over schreef, namelijk het verlangen dat dat wegbleef en er serieuze zaken kwamen. Dus zeg ik begin dan eerst zelf.wink ;)

maar ja trek je er niets van aan, ik snap het toch niet, benieuwd wie dit wel snapt dan, wat er serieus is aan dat filmpje.
maareeh ga mezelf morgen direct aanmelden bij het Riagg, kijken of ik iets mankeer dat ik niets serieus kan ontdekken aan je filmpje.
mazzelrazz :p


Rik
Oud Lid
Posts :1398

Oud Lid
2011-08-04 - 23:31:02 send message to Rik

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

@Niltava

Ik begrijp het...en je hebt zeker een punt gemaakt. Goed om eens over na te denken.

Verder geen opmerkingen maken over Riagg en dergelijke. Het is al erg genoeg dat daar mensen lopen.sad :(


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2011-08-04 - 23:38:58 send message to Karel

Het verlangen om het meer over vogels te hebben en mensen die zijn weggegaan of anderszins niets meer van zich laten horen, op te roepen zich weer aan te melden en van zich te laten horen, deel ik van harte!

Conform verzoek afgesloten.



Pagina : 1 2 3
<<< vorige

Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 269 bezoekers op de site, waarvan 7 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede