Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Verlangen
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2011-08-04 - 18:47:15 send message to Karel

quote
Hans, je weet dat dat tegenwoordig een gangbaar motto is bij managers he. Is vrij makkeijk want dat onthoud de reageerder zelf van actie. De reactie van de brenger is vaak, "laat maar doe ik dan wel elders!". Is dus niet de manier om mensen te motiveren.


En bij wie ligt dan volgens jou de plicht om het jou naar de zin te maken?


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2011-08-04 - 18:51:08 send message to Niltava

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Vraag terug:
Wat zou jij doen als jij die manager was

Ik denk trouwens niet in plichten


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2011-08-04 - 18:55:06 send message to Niltava

Of liever. Wat zou jij als kroegbeheerder doen als een betrokken klant na een leegloop door de sfeer(heb ik het net over hier) jou daar op attendeerd?


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2011-08-04 - 19:23:18 send message to mijnkaketoes.nl

Ik dacht dat de sfeer de laatste tijd juist wat aan het verbeteren was, maar goed dat kan ik mis hebben omdat ik ook niet alles lees.

Was het vroeger beter??? Ben al een poosje lid maar ik heb de tijd hier ook nog mee gemaakt dat er een zeer wijs clubje " ervaren" kwekers de mensen ook wegjaagden omdat mijn inziens zij alleen de wijsheid in pacht hadden. (ook een van de redenen dat Erwin (hawkey) niet meer kwam)

Ervaring is ook zo een mooi ruim begrip. Heb ook al 40 jaar vogels maar leer nog iedere dag bij. Kan alleen vanuit mijn eigen ervaring en referentie kader eventueel een advies geven. Aan de ontvanger of hij het aanneemt of wat anders wil horen.

Wat ik wel prettig vind onder het moderator schap van Hans is dat niet iedere discussie direct lam wordt geslagen.

Alleen met zijn allen de positiviteit er in proberen te houden kan zo een site/chat als deze positief naar buiten brengen is mijn ervaring op andere fora.

Henk

p.s en reageren op zebravinkjes kan ook zinvol zijn hoor is niets minder dan een andere vogel


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2011-08-04 - 19:34:40 send message to whitebulldog

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

volgens mij is de kroeg inderdaad juist voor zaken die even niet zozeer met vogels te maken hebben, dus even los van "vogels" discuseren.



quote
Het kan aan mij liggen, maar als je naar die topics kijkt hebben ze allemaal een negatieve inslag. Ik mis de ervaren raadgevers en de leergierige beginners...


het lijkt hier dat er over meerdere topics gesproken wordt , toch wordt alleend ekroeg eruit gepikt, alsmede de onderwerpen. over bijv kweek en verzorging lees ik niets in de topic zoals gepost. Toch is dit het topic om te "leren" of serieuzere zaken te bespreken aangaande de kweek en verzorging. En eerlijk is eerlijk daar zijn wel degelijk zeer serieuze zaken die regelmatig besproekn worden.
Maar wat voor de een interessant is, is voor de ander wellicht gesneden koek. Er is dus eigenlijk voor ieder wat wils, maar probeer het maar eens een ieder naar de zin te maken, dat zal geen ene site voor elkaar krijgen denk ik. want als de site is zoals jij dat graag zou zien, zou een ander het weer helemaal niets vinden. dat is nou het mooie van vogelarena, je kan zelf bekijken in welke kamer je binnenstapt en als de moderator de zaken goed in de gaten houdt, dat de juiste onderwerpen in de juiste rubriek worden gepost zal iemand die in de sereiuze kamer is niet lastig gevallen worden door onderwerpen uit een andere kamer ( lees topic) , dus je hebt zelf de keuze.
Soms vind ik de tv programma's ook 3 keer niets, gelukkig leven we in een tijdperk dat men niet alleen meer ned 1& 2 heeft, en je dus kan zappen naar een ander kanaal.wink ;)


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2011-08-04 - 19:48:59 send message to Karel

quote
Of liever. Wat zou jij als kroegbeheerder doen als een betrokken klant na een leegloop door de sfeer(heb ik het net over hier) jou daar op attendeerd?



Dat is een niet te vergelijken situatie. Een kroegbeheerder heeft een commercieel belang. Hij is er persoonlijk bij gebaat om klanten te trekken.

Het forum van VogelArena is in feite een blanco pagina waarop eenieder kan schrijven wat hij/zij wil.

Modereren (niet te verwarren met beheren!) is niets anders dan er op toezien dat dit voor iedereen mogelijk is en blijft. Om die reden, en die reden alleen, zijn er wat spelregels opgesteld.

Ik krijg de indruk, Erwin, dat je VA probeert voor te stellen als een feestzaal met georganiseerd vermaak, maar zo is het niet. Nogmaals, de instrumenten staan klaar, maar je zult ze zélf moeten bespelen om je favoriete muziek te horen.



whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2011-08-04 - 19:56:18 send message to whitebulldog

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

met alle respect, en oprecht zonder lullig te willen doen ( voordat we een sfeertje gaan krijgen), maar als ik zo naar de laatst gestarte onderwerpen van de poster van dit topic kijk doet ie er zelf net zo hard aan mee, en zeg ik: haal eerst de balk uit uw eigen oog voordat......... ;

voorbeeldje:
quote
http://www.vogelarena.com/forum/forum_read.php?id=11167[/quote]
is dit zoals bedoeld met vroeger?

http://www.vogelarena.com/forum/forum_read.php?id=11167
vroger had je geen hobbels alleen maar kuilen.


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2011-08-04 - 20:08:06 send message to mijnkaketoes.nl

link doet het niet


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2011-08-04 - 20:12:02 send message to Niltava

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

quote
met alle respect, en oprecht zonder lullig te willen doen ( voordat we een sfeertje gaan krijgen), maar als ik zo naar de laatst gestarte onderwerpen van de poster van dit topic kijk doet ie er zelf net zo hard aan mee, en zeg ik: haal eerst de balk uit uw eigen oog voordat......... ;

Kijk en nu ben ik er meteen weer klaar mee.

angry
Btw mijn laatst gestarte topic was over het een naam geven vogels door de ouders zelf. Zie daar geen probleem in.

@Hans, volgens mij ken je me wel beter. Je zit er naast...
We moeten het mekaar doen, maar als ik dus naar voren breng lijkt het wel of dat niet mag. Ik ben niet de enige, echt niet.
Maar goed ik probeerde alleen aan te geven wat IK (en dus vele meer) vond dat het wat inhoudelijker te maken. Als men dat hier dus niet wil, prima.


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2011-08-04 - 20:20:46 send message to Niltava

Oh btw Henk, ik had het niet over de sfeer en had niets te klagen over Hans.


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2011-08-04 - 20:33:44 send message to Karel

Dit bericht is 3 keer gewijzigd

Erwin, wij kennen elkaar inderdaad al (veel) langer dan vandaag en daarom weet ik heus wel wat je bedoelt. Maar vaststellen en veranderen zijn twee verschillende zaken.

Al je je serieus zorgen maakt, hetgeen ik aanneem gezien je reacties, zou ik het dan ook zeer op prijs stellen als jij, met jouw ervaring, tezamen met de "velen" waar je op doelt, uit de onderhuidse "mopperzone" zou stappen om meer inhoudelijke onderwerpen en discussies te initieren.

Zonder overigens elitair te worden, zou dat voor VA een absolute verrijking betekenen.


pietsus
Website Member
Posts :198

Website Member
2011-08-04 - 20:40:06 send message to pietsus

Laat de wijzen spreken zodat de jongeren ook iets kunnen leren en we nog jaren van onze fantastische hobby kunnen genietenlaugh :D


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2011-08-04 - 21:06:34 send message to blg

Bij ervaringen opdoen hoort ook kritiek krijgen, terecht of onterecht en dan is het slikken, leren en doorgaan.


Rik
Oud Lid
Posts :1398

Oud Lid
2011-08-04 - 21:19:12 send message to Rik

Beer talk!


smurfin
Website Member
Posts :22

Website Member
2011-08-04 - 22:03:42 send message to smurfin

Strak plan Rik.

[URL=http://www.imagedump.nl/img99/9661/65beerbird.png][/URL]




Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 146 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede