Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > steeds maar dezelfde advertentie herhalen achter elkaar Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2011-06-04 - 16:57:54 send message to blg

Als Jan advertenties verwijderen wil doet ie dat en hoeft hij volgens mij aan niemand anders dan de adverteerder uitleg te geven.


P.Rooth
Website Member
Posts :2797

Website Member
2011-06-04 - 21:21:42 send message to P.Rooth

Een overtrokken commotie over dezelfde advertenties

Wie wat zoekt doet dat toch met de snelzoekoptie !

Paul


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2011-06-05 - 15:44:03 send message to ParkietenPeter

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Zoiets Henk, maar dan toch anders.
Het begint me gewoon langzaam de keel uit te hangen dat BLG een duidelijk autoriteitsprobleem heeft die hij op mij steeds meent bot te moeten vieren.
Ik voer alleen de regels uit en ik heb hem ook al vaker gezegd dat als hij er een probleem mee heeft, hij dit bij Jan moet melden en niet telkens de topics hiermee moet bevuilen. Want dat is wat hij er wel mee doet!
Dat hij zijn eigen nest gaat bevuilen.
Het is overigens absoluut neit om hem dat ik mijn conclusie heb getrokken. Maar dat is een andere discussie. Die volgt nog.

sad :( Peter


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2011-06-05 - 16:15:05 send message to blg

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Ik weet niet wat jouw over de lever is gelopen, volgens mij hebben wij nog nooit een conflict gehad.
Mijn opmerking in deze post is ook niet negatief bedoeld, alleen dat sommige leden last hebben van muggezifteritus en dat jij wel aan de gang kunt blijven met slot erop, maar dat ze in een ander topic gewoon doorgaan met punt komma opmerkingen.

Nou BLG, dat blijft een kinderachtig probleem met jou he? Wat ben jij toch een ... (tja wat eigenlijk? Laat maar.)
Maar een troost, jouw probleem is binnenkort dan ook opgelost.

Maar als jij vindt dat ik jouw tot op het bot beledigd heb moet je me gewoon eraf knikkeren.

Groeten Benno


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2011-06-05 - 16:51:35 send message to whitebulldog

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

ik vindt het trouwens wel vreemd, bij het enen onderwerp volgt sneller een slot als bij het ander, waarom is dit. want soms zit er in toon, en taalgebruik totaal geen verschil.
vindt wel dat je hierin een lijn moet aanhouden als geheel op vogelarena.

Maar wel jammer al die sloten, maar ja wat moet dat moet. Maar houdt de criterea gelijk vind ik.


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2011-06-05 - 17:09:00 send message to blg

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Nog maar even reageren nu het nog kan.

@whitebulldog
ik vindt het trouwens wel vreemd, bij het enen onderwerp volgt sneller een slot als bij het ander, waarom is dit.

Omdat sommige posters niet accepteren kunnen dat anderen er een andere mening op na houden en eindeloos hun eigen standpunt blijven herhalen.


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2011-06-05 - 17:10:21 send message to mijnkaketoes.nl

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Die grens/criteria ligt denk ik altijd bij de eigenaar en de moderator van deze site. Als leden mogen we gebruik maken van deze site maar bepalen zij terecht wat wel en niet gesloten wordt. Ook al ben ik het er ook wel eens niet mee eens , maar ja dat is nu eenmaal niet anders.

Henk


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2011-06-05 - 17:16:46 send message to whitebulldog

mee eens natuurlijk, wij zijn te gast!!!!

maar aan de andere kant is het wel zo fair tegenover elk lid toch de criteria zo gelijk mogelijk te houden.


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2011-06-05 - 17:23:20 send message to blg

Daarvoor heb je een moderator die dat zo eerlijk mogelijk probeert te doen, maar hij/zij is ook een mens en grijpt in als hij/zij het gezeur zat is.


meyer
Website Member
Posts :1390

Website Member
2011-06-05 - 18:19:57 send message to meyer

Even tot de orde, op deze manier komt er vanzelf een slot op. Als we hier over door willen blijven gaan ,open dan een nieuw topic met als onderwerp "het slotje" en vervuil dit topic niet.

Groeten Meyerwink ;)


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2011-06-05 - 19:29:57 send message to whitebulldog

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

quote
Even tot de orde, op deze manier komt er vanzelf een slot op


Nu pak je de tekst van Peter af, da's nie eerlijk he.laugh :Dwink ;)
Maar wellicht heb je hiermee wel een idee, om de advertenties (waar dit topic om begon) schoon te houden,en bij teveel plaatsen ( vastgesteld aantal per dag/week)ook een slotje op de advertenties van diegene, todat er weer een paar verwijderd zij, en dan kan ie weer plaatsen, zo houd je er een limit aan, en is de ergenis van een teveel aan advertenties voorbij.


theelepeltje
Website Member
Posts :621

Website Member
2011-06-08 - 08:45:16 send message to theelepeltje

Om het overzichtelijk te houden is het misschien ook handig een scriptje te plaatsen die advertenties ouder dan bv. een maand verwijderd. Zou hou je het aanbod actueel.


johanblok
Website Member
Posts :1971

Website Member
2011-06-08 - 09:11:09 send message to johanblok

Misschien moet je de mogelijkheid om dezelfde advertentie te herhalen beschouwen als de kans om kennis te maken met de fatsoensnormen van de adverteerder (of het gebrek daaraan).


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2011-06-08 - 17:42:38 send message to whitebulldog

op zich een goede, maar ware het niet zo dat voor sommige mensen alleen maar geld de drijfveer is, en denk dat het zulke personen een worst zal zijn wat een ander daarvan denkt, als ze de "waar"maar kwijtraken.

een wijs man schreef eens "iemand die van zilver houdt zal van zilver niet verzadigd worden" en dat is heden ten dage nog steeds van toepassing.



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 222 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede