Swaas
Website Member
|
2004-09-06
-
23:07:51 |
|
Ik ken je nog niet lang genoeg, maar weet uit ervaring dat iemand dierbaar verliezen, ontzettend veel pijn kan doen, al kunnen woorden deze pijn niet wegnemen, weet dan dat je in gedachten bent, en ik jou en je familie alle rust en sterkte toewens die je nodig hebt in deze komende verdrietige dagen Sterkte Françoise
|
natasja
Website Member
|
2004-09-07
-
08:00:16 |
|
ohw hawk wat een naar bericht Ik wens je heel veel sterkte toe de komende tijd , kan me niet indenken hoe zoiets moet aanvoelen maar weet zeker dat het niet makkelijk is , zeker wanneer je er ook nog eens je beste vriend mee verliest. Veel sterkte voor jou en je gezin , liefs natas
|
v.dijck
Website Member
|
2004-09-07
-
15:00:49 |
|
gecondoleerd, met het verlies en dat jullie veel steun aan elkaar mogen hebben als familie. en wat betreft de amazones laat ze maar lullen je weet zelf uit ervaring wel wat je het beste kunt doen en met eventueele jongen sterkte.
|
tonnl
Website Member
|
2004-09-07
-
22:59:55 |
|
Erwin, ik wens jou en je naasten veel sterkte. Ik vond een toepasselijk gedicht: quote De vogels fluiten gewoon door De vogels fluiten gewoon door En ik, ik snap het allemaal wel Mijn verstand zegt:het is goed zo Maar wat ik voel is anders, Om wat er was en nooit meer terugkomt........Mijn Vader.
marjon vd Bogaard
Ton.
|
Hawkeye_NL
Oud Lid
|
2004-09-07
-
23:30:13 |
|
Dit bericht is 2 keer gewijzigd
Je had heel veel namen. Iedereen gebruikte er wel een. Joop, mijnheer, jongeman, maat, kameraad en vriend. Maar ik noem je het liefst bij de naam die weinigen kennen maar die je het meest verdient! Ik noem je VADER! E.L.R.Folkers 07-09-2004
|
Hawkeye_NL
Oud Lid
|
2004-09-08
-
00:07:18 |
|
Dit bericht is 1 keer gewijzigd
Als ik verdrietig ben kom ik bij jou om te praten. Als ik pijn heb kom ik bij jou uithuilen. Als er iets ergs is dan kom ik met jou een oplossing zoeken. Maar nu juist jij dood bent bij wie kom ik dan? Ik mis je pa!
Erwin
E.L.R.Folkers 07-09-2004
|
wiewie
Oud Lid
|
2004-09-08
-
00:17:03 |
|
Lieve Erwin, Luc en ik zijn er voor je! Voor jou en je gezin. Wat je hier boven hebt gezet is werkelijk heel erg mooi! Je vader zal met een glimlach op zijn gezicht deze teksten 'zien' en blij wezen dat jij zijn zoon mocht zijn. Valerie & Luc
|
ParkietenPeter
Website Member
|
2004-09-08
-
09:12:57 |
|
Erwin,
Ik kan me alleen maar aansluiten bij de voorgaande condoleances. Ik wens je daarom ook veel sterkte in het dragen van dit verdriet.
Toch nog even; wat de vogels aangaat, je bent weldegelijk goed bezig.
Sterkte en succes Peter & Elianne
|
dijkkamp
Website Member
|
2004-09-10
-
15:48:11 |
|
Dit bericht is 1 keer gewijzigd
beste erwin
gecondoleerd met het verlies van je vader ik wens jou en de rest van je gezin,familie,vrienden heel veel sterkte toe en hoop dat je het een plekje kunt geven om dit verlies te plaatsen en te kunnen dragen
sterkte
henk en rijn dijkkamp
|
Hawkeye_NL
Oud Lid
|
2004-09-10
-
18:31:57 |
|
Wij zijn blij dat zoveel mensen gereageerd hebben. We voelen ons hierdoor echt gesteund. Onze dank hiervoor aan iedereen.
Mijn vader is inmiddels terug in Nederland en zal aanstaande maandag worden gecremeert.
Respect, Erwin
|
natasja
Website Member
|
2004-09-11
-
22:39:30 |
|
Omdat ik morgen waarschijnlijk niet online ben wil ik je nu alvast veel sterkte met het afscheid nemen wensen ,ik hoop dat jij,je gezin en je familie ale steun mogen krijgen die jullie nodig hebben.
Veel sterkte maandag , ik zal zeker even mijn gedachte naar jullie uit laten gaan.
|