Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Wie kent Birdcompany of Petalo. Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



loribreeder
Website Member
Posts :40

Website Member
2010-06-06 - 20:44:16 send message to loribreeder

heeft hij die vogels die hij aanbied ook zitten ??? En is iemand al eens bij hem geweest ??


Picolet
Website Member
Posts :975

Website Member
2010-06-07 - 10:07:33 send message to Picolet

Wat ik via via gehoord heb is dat deze twee broers vogel verkopen van diverse kwekers en een vogelpark uit Oostenrijk.

Dus een tussenpersoon en geen eigen kweek vogels.

Of de vogels daadwerkelijk in Nederland te koop zijn of via bestelling geleverd worden weet ik niet.

Het zijn best dure vogels, wat ik me afvraag wie het met zoveel vogelziektes en met name virussen het nog aandurft om ongeteste vogels aan te kopen.

Zijn ze getest dan kunnen ze wanneer ze in contact zijn geweest met vogels uit andere collecties tijdens transport ook een risicovolle aankoop zijn.

Persoonlijk verkoop en koop ik geteste vogels het liefst uit een betrouwbare collectie en persoon.

Bij deze tussenhandel weet je niet de achtergrond van de kweker en vogelcollectie, waarom verkoopt iemand zijn zeldzame en gewilde vogels via deze weg?

Ruud


nandayus
Website Member
Posts :33

Website Member
2010-06-07 - 11:56:47 send message to nandayus

Hallo Ruud,
De personen die jij bedoelt zijn niet de mensen achter birdcompany of petalo. De personen die jij bedoelt zijn totaal iemand anders en wel sowiezo 100% te vertrouwen. Zelf heb ik ook een aantal goede koppels lori’s van hen.Het is goed dat je erbij zet dat je dit via via weet want dit geeft al aan dat het niet helemaal hoeft te kloppen.
Mvg Arjan.


Picolet
Website Member
Posts :975

Website Member
2010-06-07 - 13:34:06 send message to Picolet

Inderdaad, ik heb een PM mail gekregen en heb ik de verkeerde personen in mijn posting genoemd.

Hierbij mijn correctie en mijn excuus voor het via via verhaal.

Ruud


loribreeder
Website Member
Posts :40

Website Member
2010-06-07 - 14:43:26 send message to loribreeder

Wel apart dat in eens bij de birdcompany alle lories zijn gereserveerd , ik heb geen e-mail van hun ontvangen over prijzen jullie wel misschien ??


birdcompany
Website Member
Posts :25

Website Member
2010-06-07 - 15:08:24 send message to birdcompany

welke lories had je belang bij dan loribreeder of wil je alleen maar de prijzen weten???


loribreeder
Website Member
Posts :40

Website Member
2010-06-07 - 15:12:10 send message to loribreeder

Waar ik je een e-mail over heb gestuurd !!!


GS87
Website Member
Posts :103

Website Member
2010-06-07 - 15:57:10 send message to GS87

hallo

ik heb inderdaad ook niks ontvangen van birdcompany
heb ze 2x een mail gestuurd eerst op dat andere email adres van hen en daarna op het nieuwe adres
maar bij beide geen reactie helaas


birdcompany
Website Member
Posts :25

Website Member
2010-06-07 - 18:12:43 send message to birdcompany

heb ook geen mail ontvangen


kaapsen
Website Member
Posts :213

Website Member
2010-06-07 - 18:28:22 send message to kaapsen

dag forumleden,ik persoonlijk denk dat als een wat voor company dan ook,niet het fatsoen heeft ,om enige uitleg dan ook te geven over het te verkopen product,(in dit geval levende(vogels),als daar twijfels over bestaat,die ook maar enigszins kunnen wijzen op evt fraudoleus handelen en dan dus alleen maar volstaan met termen als lekker belangrijk,enz enz je beter die deur voorbij kunt gaan.

Er is denk ik genoeg gevraagd om wat eenvoudige uitleg,maar die kan waarschijlijk niet gegeven worden?

Gr Kees.


denegon
Website Member
Posts :1792

Website Member
2010-06-07 - 18:59:23 send message to denegon

Waarom zo moeilijk doen hierover?

Mensen die er vertrouwen in hebben gewoon de vogels kopen. heb je er geen vertrouwen in dat moet je het niet doen. ik heb de advertentie gezien en vond er weinig schokkends staan. dat de vogels al gereserveerd zijn kan ik begrijpen het zijn mooie soorten. het enige waar krietiek op zou kunnen zijn is dat de mailtjes niet beantwoord worden (als dit het geval is) en dit heeft dan met normaal fatsoen te maken.
verder wens ik het een ieder zowel de verkoper als koper veel plezier met vogels of geld groetjes egon


birdcompany
Website Member
Posts :25

Website Member
2010-06-07 - 19:10:29 send message to birdcompany

heb zon beetje 60 mailtjes gehad uit zon beetje heel europa,mensen die alleen naar de prijs vragen en verder niets daar ga ik maar niet meer op in,vaak is dat tijdverspilling.ik snap al die heisa hierom niet zo.


Ruben89
Website Member
Posts :300

Website Member
2010-06-07 - 19:20:39 send message to Ruben89

al met al komt het niet zo proffesioneel over.

Uit beleeftheid kun je toch elke mail beantwoorden.

Of geef openheid en zet de prijzen erbij, 2 vliegen in 1 klap.

succes verder


kaapsen
Website Member
Posts :213

Website Member
2010-06-07 - 19:34:27 send message to kaapsen

Dat is dus precies wat ik bedoel birdcompany,alleen in dit geval op een openbaar forum,je bent dan gelijk van alle sores af ivm de twijfels over de email adressen,bovendien houd je er evt misschien wel wat liefhebbers aan over EN gelijk geen gezeik meer over evt misverstanden,idd verschillende adressen,hoeft niets mis mee te zijn,maar gezien,onze (afrikaanse) vrienden zijn er dan wel twijfels en of dat nu om (goedkope,of dure)soorten gaat ligt aan ieders portemonnee,kan in alletwee de gevallen duur zijn,nogmaals,

Gr kEES.


Ruben89
Website Member
Posts :300

Website Member
2010-06-07 - 19:38:26 send message to Ruben89

Hallo

inderdaad, maak van de gelegenheid gebruik om alle misverstanden uit de wereld te helpen.

gratis reklame, u bepaald nu zelf of het positieve of negatieve is...

Mvg, ruben




Plaats een reactie



Er zijn in totaal 99 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede