Erwin, ik snap het wel en tuurlijk is de mens altijd weer aan het zoeken / experimenten om met wat nieuws anders te komen.
Maar we zijn niet met techniek of de gezondheidszorg bezig maar met beestjes welke aan onze willekeur zijn uitgeleverd.
Daarom zie ik het dan ook met de dieren / vogels net even iets anders, zijn alle door de mens uitgelokte mutaties een goed iets voor het dier c.q. de vogel?
Hoeveel mutaties zijn er nu ontstaan die eigenlijk gezonder zijn voor de vogel zelf.?
Wel denk ik dat je zeer zeker rekening dient te houden met de zaken zoals Gert ze bovenstaand heeft aangegeven, we moeten ons zelf als kweker ook kunnen grenzen opleggen, doen we dat niet dan wordt dat straks wel door Brussel gedaan.
We zien al vissen die haast niet meer kunnen zwemmen, vogels met een getordeerde bouw met een verenpak als een permanent kapsel, en dan de zangkanaries in van die luxe vogelappartementen van 15 x 20 x 18 cm, alleen steken we vandaag de dag niet meer de ogen uit dus, het gaat de goede kant op