Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > agressieve Bourke Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : agressieve Bourke
merah
Website Member
Posts :2

Website Member
2010-01-03 - 14:03:09 send message to merah

Beste allen,

Ik heb een vlucht/voliere van 3x1 en daarin 3 catharina-parkieten (1 koppel en een weduwnaar man) en een koppel Bourkes. Sinds een paar dagen is het bourke-vrouwtje erg agressief tegen de eenzame catharina-weduwnaar. Ze volgt hem echt overal door de volieren en de arme man heeft geen moment rust. Kan het zijn dat de Bourkes iets van plan zijn en mevrouw de drift heeft haar territorium te verdedigen? Er hangt wel een nestkastje in de vlucht, maar die is volgens mij te klein voor de Bourkes. Kan ik hoop hebben dat deze oorlog vanzelf over gaat (zonder doden) of moet ik iets ondernemen? Kan iemand mij adviseren wat de beste oplossing is?


gravaka
Website Member
Posts :283

Website Member
2010-01-03 - 15:05:05 send message to gravaka

als de pop dit alleen tegen de catharina-weduwnaar doet zal ik deze erbij weg halen.

houd het dan nog niet op dan kun je de bourks (wanneer mogelijk) in een andere vlucht of ruime broedkooi plaatsen.

grtz yvonne


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2010-01-03 - 16:46:24 send message to whitebulldog

pop voor de catharina regelen, of deze uit je vlucht halen.


merah
Website Member
Posts :2

Website Member
2010-01-03 - 16:55:19 send message to merah

Geachte VogelArena lid,

Uw bijdrage/bericht is door de moderator verwijdert omdat hier verkoopinformatie in stond.

Voor het te koop vragen en/of te koop aanbieden van vogels verwijzen wij u naar de betreffende verkooprubriek.


quote
--------------------------------------------------------------------------------
[Ster account
U heeft een Ster account nodig om advertentie's te kunnen plaatsen. De kosten voor een Ster account bedragen 5 Euro per jaar voor 52 advertentie's.]
--------------------------------------------------------------------------------


Zie hiervoor; http://www.vogelarena.com/forum/forum_read.php?id=278

Mocht u kweek- of verzorgingsgerichte vragen hebben, stel deze dan zo uitgebreid mogelijk zodat er geen misverstand kan bestaan.

Met vriendelijke groeten,
ParkietenPeter




Dit bericht is door moderator ParkietenPeter aangepast


Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 229 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede