het vakantie seizoen is eer aangebroken en de meesten gaan allemaal er op uit met de sleurhut en gaan dan 3 weken weg .Maar thuis zitten de vogles die wel verzorging nodig hebben .hoe word dit geregelt .zelf ga ik dit jaar niet weg omdat er een 3e kleine bij komt maar als ik zelf op vakantie ben doet mijn schoonvader de vogels verzorgen en als hij op vakantie is verzorg ik de vogls van hem . zo hebben wij het geregelt ik ben benieuwt of de meesten het op die manier doen of dat ze een andere oplossing hebben bedacht.
Dit vaar voor mij geen vakantie i.v.m. de bouw van een nieuwe woning. Gaan we wel op vakantie dan is mijn schoonmoeder, ja mijn schoonmoeder zo vriendelijk om die periode in ons huis te wonen om o.a. de vogels en overige huisdieren te verzorgen.
Gaat tot heden toe perfect, alleen vorig jaar heeft ze de door het verwisselen van enkele deksels van zaadtonnen de vogels op foutief zaad gezet, ach fouten maken is menselijk toch
Ik heb gekozen voor een heleboel dieren in om het huis, daarom ga ik niet op vakantie. Bij afwezigheid langer dan een dag zou ik een broer vragen, die ook dieren houdt.
Ikzelf ga niet op vakantoe hooguit dagjes weg.dit daar ik me vogels een ander niet zo gauw toevertrouw.ik heb meerder soorten vogels en sommigen hebben toch wel een beetje andere verzorging nodig
Tijdens mijn vakantie worden mijn vogels verzorgd door een kameraad van mij. Hij gaat altijd in de zomer (juli/augustus) op vakantie en ik in juni en september. Dan verzorg ik zijn dieren.
Dit wordt de eerste keer sinds een paar jaar dat wij er een paar daagjes tussenuit gaan. Mijn zus en zwager zorgen in deze dagen voor mijn birdies en op pipo de oppasvogel bij mij thuis! Ze verzorgen ze en zorgen ervoor dat ze op tijd in naar buiten en weer naar binnen komen. Mijn hond en konijn zijn bij hen thuis.