na een tijdje te hebben rondgekeken op verschillende volieres,had ik een vraag over de bouw van deze volieres.
ik zag namelijk dat de ene voliere losse panelen had. en de andere een voliere met verschillende verbindingen waarbij de voliere een geheel was.
nu was dus mijn vraag wat is aan te raden,en wat is het makkelijkst?
Hoi het is het makkelijkste om je voilere aan een stuk te maken door middel van koppelstukken denk ik ,en het zal zelfs goedkoper zijn.
En misschien denk je van ik bouw hem maar een keer,dus het mag misschien iets meer kosten maar uit eigen ervaring bouw ik hem nu al voor de derde keer.
Ik zelf heb ook een alu:voilere en ben blij met dit systeem.
Groeten Frank
Als ik jou was zou ik gewoon 1 kopen van standaard panelen(1x2 meter) Als je dan wilt uitbereiden kun je er altijd aan bouwen.
bij eventuele verkoop raak je zo'n voliere met standaard panelen ook heel snel weer kwijt.
Ik heb losse panelen gebruikt voor mijn all. voliere. Ik heb hier geen nadelen aan ondervonden. Van de zomer ook de voliere weer uitgebreid en dat ging erg goed. Ik heb dus geen nadelen ondervonden bij losse panelen. Maar ik kan evenmin voordelen bedenken van losse panelen ten opzichte van vaste verbindingen.