Ik ben een tijd terug bezig geweest met het ontwikkelen van software. Echter ben ik door stage en school hiermee gestopt.
Nu ik stage loop en op een andere manier leer ontwikkelen ben ik van plan om opnieuw te beginnen met een start aan een nieuw progamma.
Zoals destijds geroepen is zou deze software gratis verstrekt worden mits ik hier zelf geen kosten voor maak. Dit geld dan ook weer tevens voor de software die komen zal.
Ik ben daarom ok wel geinteresseerd in de verschillen en verbeter punten. En hoe jullie het liefst software zouden willen zien.
Ik zal dit topic in de gaten houden maar er kan ook contact worden opgenomen op onderstaand mail adres: k.kuiper89@gmail.com
Verder niemand die iets aan nieuwe ideeen heeft voor het verbeteren van de bestaande software?
Om duidelijkheid te krijgen wat de doelgroep wil is het natuurlijk mooi als er verglijkingen gemaakt kunnen worden met eisen die gesteld kunnen worden.
Ben ondertussen weer eens begonnen met rondneuzen en kijken met betrekking tot een begin van het maken van nieuwe kweeksoftware die voldoet aan ieders zijn wensen.