Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > botvinken kweken Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : botvinken kweken
bullfinch007
Website Member
Posts :10

Website Member
2009-09-06 - 23:15:09 send message to bullfinch007

hallo

ik zou graag starten met de kweek van botvinken, ik hoor vaak hoe moeilijk dit wel is, maar is dat nu echt zo ik zou kweken in vluchtje van 80-80-1m80 met wat beplanting ik veronderstel dat dit hierin wel moet lukken of vergis ik mij ?? graag reactie en als het kan enkele tips (zou willen starten met koppel mutaties welke raden jullie mij aan)

alvast bedankt


bullfinch007
Website Member
Posts :10

Website Member
2009-09-07 - 19:55:52 send message to bullfinch007

duidelijk veel vinkenkwekers hier sad :(


Jhoukes
Website Member
Posts :156

Website Member
2009-09-07 - 19:57:58 send message to Jhoukes

Misschien heeft Den Medaar wel informatie. Die man kweekt altijd zoveel botvinken. Dat is echt een topper. Je weet wel ******




Dit bericht is door moderator ParkietenPeter aangepast

medaar
Geroyeerd
Posts :1001

Geroyeerd
2009-09-07 - 20:30:00 send message to medaar

dat kan in zo een box. maar waarom die kleuren kweek??(ahum). ik kweek ze in het wildkleur. Omdat ik kweek voor de zang, de suskewiet.Ik werk mee aan het kweekproject van den avibo. heb dit jaar maar 32 vinken jongen gekweekt. Kweek wel volgens een sisteem( hoe bekom ik veel mannen). kom maar zien ze. den (ahum) medaar.


bullfinch007
Website Member
Posts :10

Website Member
2009-09-08 - 15:47:27 send message to bullfinch007

ja heb al veel gelezen od vogelcafe.nl van jou ben van Oost-Vlaanderen en zou willen beginnen spelen ook maar zou willen proberen mutanten speelvogels kweken aangezien dit meestal wildkleuren zijn niet?? ojo vraagje aan medaar is het zo dat je geen vinken mag kweken als je met de vinken speeld omdat die mannen teveel zullen wieten als ze de poppen horen en de jongen??

mvg BULL


medaar
Geroyeerd
Posts :1001

Geroyeerd
2009-09-08 - 19:50:58 send message to medaar

ze zeggen zoveel?? is nu rui tijd. we hebben nog alle tijd. stst


bullfinch007
Website Member
Posts :10

Website Member
2009-09-09 - 19:50:10 send message to bullfinch007

ben van plan om een tekkeling of waal te kopen een jonge vogel maar wat is nu het verschiel tussen een takkeling en een waal en welk van deze 2 ben ik best dat ik koop?, heb een CD gekocht met mooie zang zou hem dit graag aanleren maar HOE en WANNEER begin ik hier aan?


medaar
Geroyeerd
Posts :1001

Geroyeerd
2009-09-13 - 20:12:41 send message to medaar

takkelingen, dat zijn jonge botvinken die de suskewiet zingen. waaltjes zijn botvinken die hier komen overwinteren.Maar vergeet dat maar, want we mogen GEEN vogels meer vangen. Dus we moeten ze kweken. ik kweek ze in natuur kleur, zang, de echte suskewiet. Ik wil altijd een kweker helpen. maar, maar. den medaar geeft weg voor niks. 2 mans en 3 popjes, om hem te helpen he. Op kapaza: TEKOOP botvinken met mijn kweeknummer. Ze kweken zeker, alle jaren veel jongen. heb plaats gebrek, is voor de rappe. En den medaar kookt dan over wie niet. Oja ze willen lopen , medaarhappy :)



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 196 bezoekers op de site, waarvan 9 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede