Een beetje jammer de laatste reacties; In het topic van Ferry over KDS is dacht ik alles al gezegd. Het is toch niet de bedoeling om alles nog een keer te herhalen. De kaketoe is dood hoe spijtig ook maar SUK heeft zelf geschreven dat het KDS is dus opmerkingen over zand Herman zijn niet echt op zijn plaats
Volgens mij is die opmerking verdwenen Rob, het lijkt me dus een gerechtvaardigde vraag/opmerking.
Ik neem aan dat geen enkele kweker hier mee te maken wilt krijgen,
niet om je aan te vallen maar puur serieuze vraag. heb je kontakt gehad met dorrestein??
volgens de testen die bij mijn vogels zijn uitgevoerd zijn er een aantal tot nu toe 2 x gezond verklaard. ze blijven er nog wel zitten ze ondergaan nu een 3e test. ik hoop hiermee mijn steentje bij te dragen aan een test om deze nare ziekte voor elke hobbyist herkenbaar te maken. een test wil natuurlijk niet zeggen dat er een genees middel komt. want die is er voor pbfd ook nog niet. dus wellicht had ook jij een steentje kunnen bij dragen??
wil je wel verder met de hobby ook??
ik weet wat het is om alles kwijt te raken dus ook ik gun je het allerbeste voor de eventuele toekomst in de vogels.