Auteur |
Onderwerp : grasparkietje |
johanne
Website Member
|
2009-08-16 - 21:01:52 |
|
hallo leden
heb vorige week een jong grasparkietje erbij gekocht ,om tam te maken ,hij gebruikt een pootje niet en zit niet goed op de stok,hangt scheef en kan er niet op lopen ,vliegen is geen probleem maar het landen weer wel ,kan niets vreemds ontdekken of zien aan het pootje ,ze zijn gelijk ,hangt niet raar of staat niet scheef,hij lijkt lam op de een of andere manier ,wat kan ik het beste doen ,heb hem 6 dagen laten rusten ,maar geen verbetering ,moet ik hem terugbrengen?of komt dit vaker voor en zal zich dat herstellen?ben bezig hem tam te maken
|
lennard
Website Member
|
2009-08-16
-
21:12:09 |
|
als het niet goed zit met zijn pootje zou ik hem terug brengen.. 9 van de 10 keer komt dat niet goed.
Lennard
|
sylvain
Website Member
|
2009-08-16
-
21:21:27 |
|
Hallo,
Had je grasparkietje dat al aan zen pootje toen je hem kocht?
Het kan ook zijn dat hij zen pootje bezeerd heeft en pootjes zijn heel belangrijk dus zou ik hem ook terug brengen.
Mvg Sylvain
|
johanne
Website Member
|
2009-08-16
-
21:28:35 |
|
ik heb hem smaandags gehaald en dinsdag kwam ik erachter ,hij heeft wel even gevlogen maar dat zal het niet geweest zijn ,hij is nog erg jong,maar heb dit nog niet eerder gehad bij onze vogels ook niet in de voliere .dus mischien idd het beste dat ik hem terugbreng als ze hem tenminste terugnemen ,maar een goede zaak neemt hem normaliter wel terug lijkt mij
|
sylvain
Website Member
|
2009-08-16
-
21:48:57 |
|
Ik denk dat het het beste is want het is zowel voor de parkiet als voor jezelf niet aangenaam met zo'n pootje en de kans is klein dat het pootje terug in orde komt.
Normaal gezien neemt een goede zaak hem wel terug.
Mvg Sylvain
|
johanne
Website Member
|
2009-08-17
-
17:39:36 |
|
heb het parkietje vandaag geruild was geen probleem ,deze is wat forser ,actiever en supernieuwsgierig en zit goed op zn pootjes,is nog jong want zn was van zn snavel is nog roze,dus nu nog tam maken,bedankt voor jullie advies
|