Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > spreeuw met de hand voeren Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : spreeuw met de hand voeren
parkiet24
Website Member
Posts :28

Website Member
2009-06-24 - 08:17:43 send message to parkiet24

hoi ik kweek blauwoorglansspreeuwen het is het tweede nestje, bij het eerste nestje 2 jongen probleemloos groot gebracht door de ouwe, nu bij het tweede nestje had ik 3 jongen waarvan 2 gestorven zijn de derde is nog levendig zat maar wel iets aan de magere kant, de jongen werden niet of weinig gevoerd, nu heb ik gisteren avond de derde eruit gehaald en gisteren al wat pinky's gegeven hij slikt ze goed door, vanmorgen weer wat geven en heb de pinky's bestrooit met aves kracht hij neemt de pinky's goed op, vanmorgen zelfs hoefde ik ze alleen aan de zijkant van het bekje te houden en pakte ze zelf en slikte ze door, het jong zou over een kleine week uitvliegen, maar wat kan ik hem zelf nog meer voeren om hem alle bonodigde voedingstoffen te geven, ik heb meelwormen krekels (diepvries) pinky's en buffelowwormen, kan ik de wormen gewoon levend voeren?? en hoe weet ik als het genoeg is, ik heb hem gewoon binnen moet ik hem nog warm houden met een lamp hij zit al bijna volledig in de veren, daarnet maakte die een piepend geluid heb hem pinky's gegeven, en dat ging goed, hoe vaak moet ie eten krijgen?? het is voor mij de eerste keer dat dit gebeurd, kan iemand mij advies geven, om dit mooie spreeuwtje groot te krijgen.


sylvain
Website Member
Posts :178

Website Member
2009-06-24 - 22:29:05 send message to sylvain

Hallo,
Wat het voer betreft goed geweekte puppybrokjes geven die bevatten alles wat je spreeuwtje nodig heeft ik gebruik deze voor men zanglijsters en grijskaplijsters en iedere keer er iemand passeert dan een paar brokjes geven (zo doen wij dat) mvg



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 175 bezoekers op de site, waarvan 2 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede