Auteur |
Onderwerp : zoek japans meeuwke avi geluidje! |
spillie
Website Member
|
2009-06-13 - 17:55:23 |
|
hallo,
zoek dringend maar vind nergens het geluid in avi formaat of gelijk welk formaat van japanse meeuwkes! ik wete dat mannen liedje zingen maar zou verschil willen horen !
groeten
|
Asura
Website Member
|
2009-06-13
-
18:58:16 |
|
Ik kan je niet helpen aan een avi-file, maar je kunt op Youtube filmpjes zoeken van zingende Japanse meeuwen (Bengalese finches in het engels); dan kun je in ieder geval horen hoe het ongeveer klinkt
|
chrislaevers
Website Member
|
2009-06-13
-
19:11:04 |
|
En mannetjes hebben een laag hangend bierbuikje als ze zingen.
Vind ik toch...
Christine
|
BZB
Website Member
|
2009-06-14
-
00:20:31 |
|
Ik heb er een opname van gehoord, maar die geeft echt geen uitsluitsel. kan wel eens voor je nazoeken of ik hem nog heb. Ik zet meestal een stuk of 8 jongen apart voor een week, dan gooi ik er links en rechts wat bij elkaar, wat onverwant is. Als er 1 begint te dansen dan laat ik ze zitten. gebeurt er niets, dan haal ik dat 'koppel' weer uit elkaar en probeer ik de volgende dag iets anders. Netzolang tot ik 4 koppels heb. Heb misschien veel geluk, maar tot nu toe is het meestal goed, alleen 2x 2 poppen samengehad, merkte dat toen er iedere dag 2 eitjes gelegd werden. Probleem was snel verholpen, pop voor een man is snelle ruil!
|