Marie Rose
De vloer in mijn buitenvolieres hebben een natuurlijke bodem hoeft geen probleem te zijn echter is het zeer raadzaam om onderin de bodem gaas te hebben zodat er geen ongedierte van onderuit in de voliere kan komen had zelf gedacht dat een fundering van 60 cm diep ongedierte buiten zou houden echter heb nadien al mijn volieres van een gazen bodem voorzien .
Houd er rekening mee dat roses graag op de bodem mogen scharrelen en daardoor gevoeliger zijn voor een worminfectie zodat u regelmatig maatregelen dient te treffen
moeten deze vogels verwarmd zitten tijdens de winter? al mijn voliere's worden dicht gemaakt.
want het is beter dat ik nu alles goed doen, en niet als de vogels erin zitten dat ik moet veranderen, zijn er nog dingen waar ik moet op letten
Hallo Marie,
ik ben in het bezit van meerdere koppels grote parkieten.
nu denk ik erover na om een voliere tegaan gebruiken voor rosekakatoes,mijn vraag is zijn het erge knagers.graag hoor ik van jullie. groeten frits
laten we het zo zeggen als je een houten voliere hebt dan weten ze er wel raad mee hoor
Van de kaketoesoorten zijn het echter weer niet de extreemste knagers maar ze kunnen er wel wat van