Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Het schoonmaken van de voliere en ontwormen van de vogels Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


zourky
Website Member
Posts :215

Website Member
2008-11-06 - 18:12:07 send message to zourky

Volgen mij gaat het hier te veel over ontsmetten en nog onsmetten met dit en met dat,in alle klinieken wordt ontsmet,en daar zitten juist bacterien die men elders niet vind,heeft men nu een zieke vogel gehad in een ziekekooi en dat die kooi ontsmet wordt is normaal,maar ieder zijn zin.Men kan ze ook nog een schoteltje geven met mondwater voor als ze een worm gegeten hebben


P.Rooth
Website Member
Posts :2793

Website Member
2008-11-06 - 21:03:10 send message to P.Rooth

Hallo Rene

Als je de link gebruikt staan er buiten het verfrissen tevens ontsmetten van enz

Een goede ontsmetter maakt de lucht waar dit gebruikt wordt toch fris of ben ik dan op een dwaalspoor .

Net zoals ik al aangaf probeer ik dit uit en heb daar een vies plek voor gevonden en behandeld met Sirocco

nu na een dag of 10 is die vieze plek nog fris en dan zijn er naar mijn idee geen bacterieen meer op die plaats .

Ieder produkt dient gebruikt te worden zoals de fabrikant het voorschrijft doe je dat niet kunnen er ongelukken van komen en de fabrikant staat niet in voor dat produkt bij verkeerd gebruik .

Wat is dan veiliger dan een poeder onder de bodembedekking te strooien en de vloer droog blijft .

Met een vochtige vloer krijg je problemen dat weet dacht ik een ieder zodat ik dit produkt onder de aandacht breng ondanks ik geen grammetje commissie gekregen heb .

Dit produkt is volgens mij een aanvulling op ... en mogelijk een alternatief voor .....
Tevens kost het bijna niks .

Paul



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 154 bezoekers op de site, waarvan 2 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede