Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > OPPASSEN !!! De Maand Juni en de Buitenvoliere Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


BZB
Website Member
Posts :266

Website Member
2008-06-19 - 22:59:24 send message to BZB

snap nu nog niet waarom je zelf je verhaaltje niet even geknipt en geplakt hebt. Zeker omdat je hetzelf nogal belangrijk vind.

Nietemin succes met je bestrijding!


meyer
Website Member
Posts :1390

Website Member
2008-06-19 - 23:17:32 send message to meyer

[quote]ivm vermeend auteursrecht, deze illegaal gekopieerde tekst verwijdert. Helaas.quote]

Jij moet toch wel hele goede ogen hebben als je ze over je grindtegels ziet lopen (marcheren)
Je kunt ze zelfs zien vallen. Heb je eigelijk wel een idee wat het formaat van een bloedmijt is ?

Als je roofmijt gaat gebruiken hou er dan wel rekening mee dat deze diertjes ook niet tegen het gif (U2) kunnen wat je al gespoten hebt.

Groeten Meyerwink ;)


Dit bericht is door moderator ParkietenPeter aangepast

ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2008-06-20 - 08:42:18 send message to ParkietenPeter

Het spijt me enorm geweldig voor deze ractie maar hier wordt ik dus toch wel een beetje link van. angry (met uw permissie)

Normaal ben ik er helemaal niet voor om boos te worden maar dit is dus je reinste nonsens en onzin! Nu is het mij deze keer niet makkelijk gemaakt om persoonlijke gevoelens (over het thema, niet over de personen!) en de professionaliteit van het moderatorschap gescheiden te houden. Het is ten slotte HOBBY!

Maar goed, iedereen mag het zo voelen als hij dit wil.

Vanwege jouw en RobK's reactie heb ik dan nu maar alle gekopieerde tekst verwijdert om tegemoet te komen aan jullie auteursrecht. Tevens om verder gezeik te voorkomen. (Pff)
Nu is dit topic dan inderdaad om zeep.sad :(

Als je wilt linken weet je dat een directe link naar een ter zake doend artikel wel toegestaan is! Altijd al geweest!
Als je dat te veel werk is doe het dan niet. (maar dat is persoonlijk ertussen door)

Ik zal er verder m'n mond maar over houden en wens je succes.

ParkietenPeter.


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2008-06-20 - 09:27:22 send message to ParkietenPeter

@ Robk.

Jij ziet het als een brutale inconsequentie ik zie het als een mede-vogelaar helpen en een topic(site) overzichtelijk houden.

Zoals ik al zei: "het is Hobby" maar blijkbaar gaat goedbedoelde hulpvaardigheid niet samen met het ego van sommigen.

Over auteursrecht gesproken; Waar wil je het geschrevenen onder scharen? Letterkunde? wetenschap? of kunst? Dat is nl. waar deze wet van toepassing op is. (Artikel 1 AW). Persoonlijke ervaringen vallen niet eens onder auterusrecht! (artikel 10 AW)

Ik ben aan jullie wens tegemoetgekomen en heb jullie tekst ondanks dat hiertoe geen noodzaak bestaat krachtens de aangehaalde auteurswet toch maar vewijdert.

ParkietenPeter.


paintim
Website Member
Posts :1049

Website Member
2008-06-20 - 15:37:28 send message to paintim

Ja, ik kan vrij goed zien met mijn bril althans.De glazen zijn speciaaal geslepen voor goed zicht vanaf 10 cm
Zonder bril nog dichterbij zelfs meer dan uitstekend.
1 bloedluis was mij wellicht ontgaan. 10-tallen zijn duidelijk zichtbaar.Daarna word je extra waakzaam.
Ik zie geen luizen uit de bomen vallen,dat heb ik
nooit beweerd.
De situatie omtrent de omgeving heb ik dacht ik
voldoende uitgelegd.
Ik vroeg me gewoon af waar al die luizen toch ineens vandaan kwamen,temeer ik altijd erg schoon ben met al het materiaal. Ik dacht min of meer aan wilde vogels,maar had daar geen ervaring mee.
Tegen zulke aantallen kan men zich moeilijk wapenen.De hoge sparren zaten/zitten dit jaar vol met nesten.
Ik heb het probleem met Refona doorgesproken en
een woordvoerder zei direct,dat dit soort plagen
wordt veroorzaakt door vogels die het nest verlaten,waardoor de bloedluizen zonder gastheer
zitten en zich dan gewoon laten vallen en op zoek gaan naar een nieuwe gastheer.
Voor mij is het raadsel dus opgelost.
Ik verwacht wel tot ca. eind juli roofmijten te
moeten uitzetten.
Vr.groeten van
ANTONI




Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 227 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede