Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Koppel Oranjewevers Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Koppel Oranjewevers
Kingbee
Website Member
Posts :16

Website Member
2008-06-10 - 19:35:41 send message to Kingbee

Ik ben een redelijke beginner op vogelgebied en heb sinds een maandje of twee een volliere.

Nu kan ik een koppel Oranjewevers kopen voor 55 euro, mijn vraag is of dit een redelijke prijs is voor deze vogels. Vogels zijn gezond en van 2007.

Alvast bedankt voor eventuele info


Zjurre
Website Member
Posts :239

Website Member
2008-06-10 - 20:17:56 send message to Zjurre

Van 2007? Is het geringde nakweek dan?

Wevers worden zeer weinig gekweekt, omdat ze erg moeilijk te kweken zijn.

55 euro is een mooie prijs, vooral als het nakweek is.

Weet je of er meerdere koppels beschikbaar zijn? Ik ben, namens de Wever-Werkgroep, wel geinteresseerd!

Gr Jurre


Innerlife
Website Member
Posts :103

Website Member
2008-06-10 - 20:40:16 send message to Innerlife

Net zoals Jurre zegt is 55 euro voor een nakweek koppel geen geld. Toch denk ik dat het hier niet om nakweek gaat. Hou er ook rekening mee dat de pop misschien wel geen pop is maar een man die nog zijn prachtkleed niet heeft.

Niet bepaald ideale beginnersvogels me dunkt, maar als je oog erop gevallen is.. elk baas in eigen hok.

Namens de wever-werkgroep, met vriendelijke groeten


Kingbee
Website Member
Posts :16

Website Member
2008-06-11 - 08:59:09 send message to Kingbee