De daad gaat sneller dan het rivalerende zaad uit de cloaca te pulken. Maar ja, je moet er wat voor over hebben om zeker te zijn dat de jongen van jezelf zijn.
Op de DVD van David Attenborough, Live of Birds is ook een dergelijk stuk te zien over de Heggenmus.
Dat de man na het heen en weer getrippel over de pop vliegt is geen toeval. Er is een tweede filmpje op een andere dag genomen en dan gebeurt net het zelfde. Hij zou in die rakelingse overvlucht het sperma in de pop kunnen spuiten.
Eigenlijk zou bij een vertraging goed te zien moeten kunnen zijn dat de staart van de pop bij het contact op haar rug gedrukt wordt.
Wat het pikken betreft : eerst dacht ik ook aan wormpjes, dan de mogelijkheid dat de man een bepaald feromeen oppikt. Dat hij het zaad van een vorige man er uit pikt...ik weet het niet.
Deze actie heeft zich dus herhaald... en niet diezelfde dag, dan moet die pop wel heel flirterig zijn.
Rogert : Heb jij misschien de DVD van Attenborough waar zijn actie van de heggemus op staat? Het zou interessant zijn om te weten wat hij er over zegt. Of als ik de titel weet van die serie kan ik het misschien in de bieb opzoeken. Ik wil er wel het fijne van weten.