Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Televisieproductie Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Televisieproductie
Bok
Website Member
Posts :37

Website Member
2008-05-06 - 14:13:28 send message to Bok

Hallo vogelhouders,

Tot mijn grote verbazing kreeg ik de navolgende mail.
Na enige aarzeling heb ik inmiddels op de toegezonden mail gereageert.
Ik vond het n.l. nogal een hele eer dat mijn voliere's waren uitgekozen, om daar film opnames van te laten maken voor tv doeleinden.
Helaas viel ik buiten de gevraagde regio.
Men is zoekende in de regio Amsterdam - Utrecht -Den Bosch naar een geschikte voliere waar ze zowel binnen als binnen in de voliere opname's kunnen / mogen maken.
Dus een ieder die hier voor belangstelling heeft en aan de gestelde eisen kan voldoen kan contact opnemen met het telefoon nr. die bij de mail staat vermeld.
Let wel de opname's moeten 10 en 11 mei (2008) kunnen plaats vinden!
Verder over de betrouwbaarheid van de mail , het is aan uw zelf om daar een oordeel over te geven,mijn mailwisseling met met Jeroen Smolders heb ik als zeer positief ervaren.
Bijgaand een link voor mijn voliere , dit om jullie een indruk te geven waarna men zo ongeveer naar opzoek is.

http://www.vogelarena.com/voliere/voliere_716.html




--------------------------------------------------------------------------------
Van: Jeroen Smolders [mailto:jeroen@goeroemedia.nl]
Verzonden: ma 5-5-2008 11:33
Aan: miemie@kpnplanet.nl
Onderwerp:


Beste heer/ mevrouw,



Voor een televisieproductie ben ik op zoek naar een mooie voilere. Via vogelarena.com kwam ik bij uw voilere terecht.

Nu is mijn vraag waar uw voliere zich bevind, en of u het leuk zou vinden als uw voliere kort in deze productie zou verschijnen?



Met vriendelijke groet,



Jeroen Smolders
productie assistent


Goeroe media BV
Rapenburg 14 H
1011 TX Amsterdam
T +31 20 330 83 81
F +31 20 428 25 14

www.goeroemedia.nl

www.goeroecommercials.nl



This communication and any attachments are intended only for the addressee(s) and may contain information that is privileged and confidential. 2008 Goeroe media B.V










natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2008-05-06 - 18:44:19 send message to natasja

grin vind het wel grappig om te zien dat je de laatste regels ook gecopieerd hebt waarin duidelijk te lezen is dat de inhoud enkel voor de geadresseerde bedoeld is wink ;)



lennard
Website Member
Posts :866

Website Member
2008-05-06 - 19:16:41 send message to lennard

Ik heb deze mail ook gekregen en terug gemaild dat ik daar geen intresse in heb.. Zit toch een luchtje aan.wink ;)

Lennard


Bok
Website Member
Posts :37

Website Member
2008-05-06 - 19:34:31 send message to Bok

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

Hallo Natasja,

Een hele terechte opmerking van je dat de mail een laatste zin bevat waarin wordt te kennen gegeven dat de mail alleen voor de geadresseerde bestemt is,helaas had ik dit te laat opgemerkt anders had ik deze niet mee gecopieerd.
En voor zover ik weet beschik ik niet over een edit functie hier op VA anders had ik de bewuste zin als nog weg gehaald.
Maar wees gerust ik heb dit hele gebeuren hier op het forum geplaatst in nauw overleg met Jeroen Smolders dit om erger te voorkomen, deze heeft er zijn goedkeur dan ook aangegeven om zijn mail hier op VA te plaatsen.
(Zie de navolgende mail)

Beste mijnheer ,

Ik bewonder uw enthousiasme. Het voorstel om een oproep op het forum te plaatsen lijkt mij zeker een optie, aangezien ik inmiddels nog niets geschikts heb gevonden binnen een haalbare afstand.

De opnames vinden komend weekend (!) plaats, en wij zullen rondreizen in de regio Amsterdam/ Utrecht/ Den Bosch.

Wij zoeken naar een volière met uiteraard mooie vogels (ik weet, dat is subjectief), maar het moet ook enigszins mogelijk zijn om binnen de volière te filmen.

Nogmaals erg bedankt, en hopelijk levert de forumpost het gewenste resultaat op.





Met vriendelijke groet,

Jeroen Smolders


P.Rooth
Website Member
Posts :2793

Website Member
2008-05-06 - 20:15:30 send message to P.Rooth

Laat ze bij DENNIS gaan kijken laugh :Dlaugh :Dlaugh :Dlaugh :D

Een normaal denkend mens laat toch geen vreemden zijn volieres filmen en zeker niet binnen in de volieres .
Want ten eerste is het broedtijd .
ten tweede laat niemand zomaar toe i.v.m
mogelijk besmettingsgevaar .

Paul


Bok
Website Member
Posts :37

Website Member
2008-05-06 - 20:17:08 send message to Bok

Hallo Lennard,

Ik had mijn bedenkingen ook over de aan mij toegezonden mail , dit heb ik een mijn antwoord dan ook te kennen gegeven aan de afzender de navolgende mail was de reactie hier op.
Nogmaals het is aan een ieder om te bepalen of men gehoor wil geven aan het verzoek van de afzender van de aan mij en naar nu ook blijkt Lennard (en wie weet wie niet allemaal nog meer)toe gezonden mail.


Beste heer,

Bedankt voor uw reactie. Ik heb mij niet gerealiseerd dat mijn verzoek een dergelijk wantrouwen zou scheppen, maar kan me het na uw verhaal goed inbeelden.

Helaas is Groningen logistiek gezien geen optie voor deze productie, aangezien de opnames voornamelijk in omgeving Amsterdam/ Utrecht gaan plaatsvinden. Graag had ik naar Groningen gekomen, maar daar is in de planning geen tijd voor te maken.

Nogmaals dank voor uw reactie en bereidheid mee te werken.

Ik wens u heel veel succes en plezier met het verzorgen van uw prachtige vogels.

Met vriendelijke groet,

Jeroen Smolders





lennard
Website Member
Posts :866

Website Member
2008-05-06 - 20:49:28 send message to lennard

Dan had het bij mij ook niks geworden aangezien ik haast in Zeeland woon.

Groetjes,

Lennardwink ;)


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2008-05-06 - 23:33:53 send message to natasja

quote
Een normaal denkend mens laat toch geen vreemden zijn volieres filmen en zeker niet binnen in de volieres .
Want ten eerste is het broedtijd .
ten tweede laat niemand zomaar toe i.v.m
mogelijk besmettingsgevaar .




en nog een derde ..
laten we niet vergeten dat er dieven zat zijn ... misschien maar een geringe kans maar toch .. wie zou het risico zo snel nemen ..

Overigens .. kan niet opmaken of er iets van geld geboden word voor de opnames of onkostenvergoeding maar mocht iemand er intresse in hebben om te laten filmen vergeet dan niet dat juist in medialand het heel normaal is om op zijn minst een goede onkostenvergoeding te krijgen ( overigens is het in medialand ook de gewoonste zaak van de wereld om dat niet automatisch aan te bieden wink ;) )


rupicola
Website Member
Posts :1712

Website Member
2008-05-07 - 13:26:40 send message to rupicola

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Harstikke leuk allemaal hoor, maar realiseer u wel even dat het maken van de opnames midden in de broedperiode van veruit de meeste vogelsoorten valt!

U krijgt dus wel enige -voor de vogels onbekende- drukte en rumoer rond de volières!
(Minimaal een kameraman, een geluidsman en een producer.)
De producer wil op zeker opnames waarop ook vogels te zien zijn.
Wellicht dienen ze daartoe buitengesloten te worden zodat ze niet naar de binnenverblijven kunnen.

Niet alle vogelsoorten zijn daar even geschikt voor!

Persoonlijk heb ik een paar keer een TV ploeg bij mijn vogels gehad, maar dan wel in het najaar!


P.Rooth
Website Member
Posts :2793

Website Member
2008-05-07 - 19:33:07 send message to P.Rooth

Natasja
het derde punt had ik gewist omdat ik wilde weten of andere bezoekers van het forum allert zijn op het dievengilde .

Camera(ploeg) heb ik zelf wel ( bewakingscamera )
alleen al vanwege het feit dat mijn vogels van mij zijn en iemand die denkt dat met een mooi filmpje en de indeling van de gefilmde volieres met de gehouden vogels hierdoor geen """ liefhebbers """ wakker maakt is ff zacht uitgedrukt erg naief .
Paul


Bok
Website Member
Posts :37

Website Member
2008-05-07 - 23:04:08 send message to Bok

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Beste vogelhouders,

Even voor de goede orde , ik heb de mail die mij is toegezonden hier op het forum geplaatst om dat ik van mening ben dat ik jullie deze niet moest onthouden een ieder van ons had deze mail wellicht ook kunnen krijgen,een verdere reden is om te laten zien (wellicht ten overvloede) dat er niet alleen mede vogelhouders de geplaatste volières op vogelarena bekijken,maar dat er ook mensen mee kijken om andere redenen,waarvan deze filmploeg er dan ook eentje is.
Het is uiteraard aan een ieder zelf te oordelen of uw deze mensen in vertrouwen wil nemen en / of uw in het broedseizoen een filmploeg bij uw volière wil toe laten en / of uw deze mensen geheel belangeloos wil laten filmen of tegen betaling.
Het ligt zeker niet in mijn bedoeling mensen aan te sporen om op de filmproducenten hun verzoek in te gaan.
Verder realiseer mij uiteraard ook donders goed dat er ook mensen met minder goede bedoelingen op vogelarena onze volières komen bekijken.
Ik ben mij er dan ook ter dege van bewust dat niet alleen het laten filmen van je volière risico's met zich mee brengen , maar ook al het plaatsen van je volière op vogelarena ook al risico verhogend werkt ten aanzien van diefstal,ik ben dit risico dan wel aan gegaan na de nodige voorzorgsmaatregelen te hebben getroffen.
Menig vogelhouder zal het plaatsen van je volières en vogels op vogelarena dan ook als naïef betitelen,wat dan ook weer hun goed recht is.
Gelukkig velen met mij hebben hun volière hier wel geplaatst anders zou het wel een hele saaie rubriek volières worden zonder omschrijvingen en foto's.
Nogmaals het is geheel aan uw zelfs om op verzoeken als van de bewuste filmproducenten in te gaan,ik heb deze mensen alleen maar een helpende hand willen reiken (geheel belangeloos!),en om geïnteresseerde vogelhouders de kans te bieden op het verzoek van de filmproducenten in te gaan.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 203 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede