sorry maar ik snap niet dat deze topic die in mijn ogen niets toevoegd dan laster door blijft gaan en andere topics die wel iets toe kuinnen voegen b.v topic Euthanaseren, hoe en wanneer? gesloten wordt.
ik vindt hierin bepaalde dingen niet kunnen;om over dokter H tespreken alsof het zo een anoniem persoon zou zijn vindt ik net zo fout als de complete naam noemen.
om constant het woord dierenbeul in 1 zin te gebruiken met de besproken dierenarts vindt ik ook niet gepast.
Over elke dieren/vogelarts valt wel iets negatiefs te vermelden.
Zonder namen te noemen: er zijn er diverse die zeer goed de prijs weten van een consult of onderzoek,en die zich ook tegelijkertijd voedings en gedragsdeskundige noemen om hun portemonee te spekken,er zijn er ook diverse waarbij arrogantie niet vreemd is.
er zijn er ook waarbij de kundigheid minder is dan ze jou willen doen denken.
er zijn er ook die geen echte mening hebben,en op alles wat men zelf verondersteld /zegt:Antwoord,dat zou zeer goed kunnen/mogelijk zijn!
(of je daar wijzer/beter van wordt?
Er zijn er ook die onhygienisch(moeilijk woord
)te werk gaan,of die diverse zieke vogels in hun praktijk hebben zitten,of die hun prive vogels in of bij de praktijk hebben zitten,of waarvan hun praktijk grenst aan eenziekenboeg .
Door sommige wordt de ene hij of zij de hemel in geprezen en de andere hij of zij de grond in geboord.
Maar of men altijd hierin de juiste criteria gebruikt??
Gaat het om kunde of om aardig zijn en de dingen zeggen die men horen wil:dat is de vraag?
Groeten Rene
P.s ik heb wel een paar keer gesproken met de betreffende dierenarst op een symposium ,maar ben nog nooit bij hem geweest met vogels.