Denk dat ik het nu een beetje snap. Het gaat dus om de bourke en om de splendid. Volgens de vorige eigenaar is dit een popje. Wat is de mutatie van haar.
Je foto kun je verwijderen door boven het vak waar de grote foto in staat te klikken op het briefje met potlood. Je kunt dan je bericht aanpassen of de link van de foto verwijderen.
Succes.
PS. Als je een foto Upload zet dan het formaat van je foto op 320 X 240 nu zijn ze wel erg klein.
Bij de openingsbijdrage had je bij de slottag een } ipv ] "[/img}" gebruikt. Hierdoor is de tag incompleet en kreeg je dat hokje met kruisje.
Tevens kan je in de openingsbijdrge zelf niets meer veranderen. Dit kan alleen de moderator.
Hiervoor is door de webmaster gekozen zodat naderhand geen wijzigingen meer aangebracht kunnen worden in de vraag/stelling.
Mocht zich zoiets nog eens voordoen dan kun je even een pb sturen.
quoteis de splendid geen blauwpastel? naar mijn mening is er een behoorlijke melanine reductie
Dan zou naar mijn mening de buik wit moeten zijn en een stuk van de borst ook.
Deze vogel laat een licht blauw,groene borst zien met een zacht gele buik.
Dus vandaar dat ik op aqua kom.
ik ben zelf ook nog steeds aan het zoeken. Bij de volieres op deze site van spieky staan foto's. Als je daarbij kijkt heeft de aqua idd. een witte borst. De pastelblauwe niet.