uiteraard schone broedblokken/nesten onderin doe ik tabakstelen werkt perfect in nesten die echt droog blijven kan ook droge kamille gestrooid helpt ook verder kan er door het eivoer knoflook gedaan of het nu vers of de gedroogde van b.v de Imme gedaan wordt houd dit de luizen ook op afstand alles tezamen mag ook het bijt elkaar niet
Succes
Paul
is nie makkelijk droog is het beste tabak zelf kweken???? is het binnen of buiten te veel net zijn kan ook nooit te te is altijd teveel dethol spoel alles daarmee weet nie
Ga eens googelen met teatree olie het schijnt dat deze olie ook tegen luizen helpt wat niet verwonderlijk is ik vind het niet echt lekker ruiken doop de uiteinden van ztstokken in de olie en geen luis loopt verder .
Een aardige bijkomstigheid is dat Katten er niet op af komen ze mijden de geur want het schijnt een kattenkil olietje te zijn wat ze kennelijk weten
Probeer via GOOGLE of met een ander zoekprogamma te achterhalen waarvoor en waartegen tea tree olie werkzaam is .
Komt u ook luizen tegen waategen deze olie werkzaam is en dat Katten niet in aanraking zouden moeten komen met deze olie daar deze voor katten giftig schijnt te zijn
Roodmus helemaal gelijk FF niet goed opgelet
excuus voor mijn verkeerd opgevatte reactie
Chris bedankt dat je me erop attendeerde .
Medaars reactie is kokus pokus snap er zelf ook niets van probeer het uit te leggen
Tabakstelen kan men gewoon kopen en als er iemand is die een ongezonde hobby heeft ( roken ) kan indien hij/zij shag verbrand in papier gewikkeld tussen de lippen in de tabakszak stof overhouden en dat is ook afdoende tegen luizen , gewoon tabak is ook goed maar tabakstelen zijn minder duur .
Succes Medaar
Paul