Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > gezondheidproblemen pop pyrrhura Rodechepala Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : gezondheidproblemen pop pyrrhura Rodechepala
patrickprincen
Website Member
Posts :86

Website Member
2007-10-24 - 13:01:50 send message to patrickprincen

Ik ben in het bezit van twee koppels pyrrhura rodechepala parkieten. Een pop is niet goed in conditie.
Ze eet goed en is voldoende bespiert op de borst. Echter ze zit bijna de hele dag in het blok. Ze komt niet goed door de rui en tilt met tussen pozen een van haar pootjes op wanneer ze zit. Dit ritueel keert een paar keer per jaar terug. Na een paar weken is het weer over. Toch heeft ze nooit goed in de veren gezeten. Nogmaals ze eet goed, maar haar conditie laat te wensen over het lijkt wel of dat ze te weinig conditie heeft bij een beetje stress zit ze te hijgen als een oud vrouwtje.
Ik denk soms wel eens bij mezelf “ging ze maar dood”. Ik weet echt niet wat het is. De vogels krijgen voldoende fruit, vitaminen en mineralen daar kan het niet aan liggen. Wie wie kent dit probleem? Ik ben bang dat ik er niet veel aan kan doen…..


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2007-10-27 - 14:16:23 send message to ParkietenPeter

Als het een wederkerend probleem is en je geeft al diverse supplementen dan zou je inderdaad aan iets anders moeten denken.
Om zekerheid te krijgen zul je al haast bloed moeten laten onderzoeken bij een vogelarts.

Kun je een foto plaatsen van het probleembeestje? Duidelijke foto van een uitgevallen veerpen zou ook iets kunnen zeggen.

Succes,
Peter



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 123 bezoekers op de site, waarvan 1 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede