Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > ervaringen met vogels verzenden naar Duitsland
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
<<< vorige


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2007-06-19 - 22:23:56 send message to mijnkaketoes.nl

Wat vervelend toch, dat we in de vogelwereld altijd zo een achterdocht hebben. sad :(sad :(

Henk


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2007-06-19 - 22:24:58 send message to Niltava

Welkom in de grote mensenwereld


paintim
Website Member
Posts :1049

Website Member
2007-06-19 - 22:25:28 send message to paintim

Hallo Vrij!
Molineti heeft zijn situatie aangegeven en daarvan ga ik uit.
Moeten we dan allemaal in een hoekje gaan zitten omdat er gespuis rondloopt.Lijkt me niet? Tuindeur op slot.
Voliere/vlucht op slot. Evt.andere zaken om het verkeerd willenden moeilijk te maken.
De meeste vogels maken toch wel wat geluid en goed-en kwaadwillenden weten binnen de kortste tijd waar e.e.a. is gehuisvest.Misschien is verzekering een optie.
On topic vind ik,dat er niet te veel gezeurd moet worden als iemand op het forum aan de vogelvrienden op het forum wat informatie vraagt.
Ik kan me echter goed in het antwoord van Peter vinden.
Vr.groeten van
Antoni


J. Santegoeds
Website Member
Posts :214

Website Member
2007-06-19 - 22:39:48 send message to J. Santegoeds

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Hallo,

Paintim;
quote
On topic vind ik,dat er niet te veel gezeurd moet worden als iemand op het forum aan de vogelvrienden op het forum wat informatie vraagt.

Neem maar van mij aan Paintim dat i-e-d-e-r-e-e-n!!!, vogelvriend of niet, dit kan lezen.
En of dát nog niet alles is; over 25 jaar óók nog steeds!

Trouwens, en da's dan weer "oftopic", Op een ándere forumsite heb ik de nickname "Serinus" gekozen.
Dat is daar nét zo transparant na te kijken als hier de naam van Paintim.
Helaas heeft juist Paintim dáár een hoop problemen met mijn nickname, vandaar dat ik er hier eens wat verder op door ben gegaan.

Groeten, j. Santegoeds

Ps; trouwens die J. staat voor John.
Nou, da's dan óók weer opgelostlaugh :Dlaugh :Dlaugh :D


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2007-06-19 - 23:03:42 send message to Niltava

quote
Moeten we dan allemaal in een hoekje gaan zitten omdat er gespuis rondloopt.Lijkt me niet? Tuindeur op slot.
Voliere/vlucht op slot. Evt.andere zaken om het verkeerd willenden moeilijk te maken.
De meeste vogels maken toch wel wat geluid en goed-en kwaadwillenden weten binnen de kortste tijd waar e.e.a. is gehuisvest.Misschien is verzekering een optie.


Als je je deur niet op slot doet kan ik je verzekeren dat bij diefstal je verzekering moeilijk doet.

Als het gespuis moet horen waar wat te halen is, is nog altijd beter dan ze het op een presenteerblaadje hier te geven.

Als je enigzins bekend bent in het wereldje dan moet je weten dat er steeds vaker diefstal voorkomt uit volieres. ALs je langer bezig bent zoals jij, moet je ook weten dat er veel meer op het spel staat dan de waarde. Jij moet weten dat je niet zomaar iets opbouwt.

Maar nogmaals; het is ieders keuze om hier al dan niet met een nickname te komen.
Zoals gezegd, waarom zo moeilijk doen, men kent hier elkaar door de presentatie hier.

Indien nodig leer je de ander kennen via de andere weg (pb of mail). Whats the problem??


jeroen de roo
Website Member
Posts :78

Website Member
2007-06-19 - 23:10:23 send message to jeroen de roo

Dames en heren

Ik wil mij voor de laatste keer persoonlijk met dit topic bemoeien.

Ik heb persoonlijk contact gehad met de man in kwestie en heb hem alles uit gelegd, hij had er geen problemen mee dat ik het zo gedaan heb. Ik heb mijn bankgegevens naar hem toe gestuurd en alles is naar uiterste tevredenheid opgelost, waar mij dit topic om te doen was.

Nog even een persoonlijke noot. Ik vind het heel erg jammer dat dit topic, uitmond in een discussie die totaal niets meer met mijn vraag te maken heeft. Ik heb op school geleerd en leer de kinderen aan wie ik nu les geef, dat ze op een vraag, antwoord moeten geven en dat ze over een stelling moeten discussieren. Een stelling kan bijvoorbeeld zijn:"Het gebruik van een nickname is handig". Daar kun je over discussieren. Ik heb gewoon een vraag gesteld en heb 34 reacties gehad en daarvan waren er twee of drie bij met een antwoord op mijn vraag.

Dit is mij al bij veel meer topics opgevallen en ik vind dat jammer.

groeten jeroen de roo


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2007-06-19 - 23:44:08 send message to agabird

Tijd om het onderwerp te sluiten.

Jeroen ik ben blij voor je dat je te weten bent gekomen wat je wilde weten.

Echter zoals ParkietenPeter al uitlegde eerder in het topic, zullen wij wel proberen de namen uit de onderwerpen te halen.



Pagina : 1 2 3
<<< vorige

Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 230 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede