Auteur |
Onderwerp : poicephalus flavifrons alias de geel koppapegaai |
afican parrot
Website Member
|
2007-06-09 - 15:51:59 |
|
|
ROCIO
Website Member
|
2007-06-09
-
17:53:07 |
|
Lang geleden een paar gekocht bij de Jong Kraaien nest in Vaasen , heb de pech gehad dat ik ze toen in de voliere voor de jonge vogels geplaats had voor noot, waar ook nog een jonge Severa in zat, daar hingen ook verscheidene broed blokken in die door sommige vogels werden gebruikt om in te slapen ,wat gebeurtde de Flavifrons kregen eieren!!en ik domdomdom liet de Severa er bij wand dat ging goed en ik wilde niets verstoren, gebeurd dat de Severa in het broed blok van de Flavifrons is gegaan vechten , ben nog met het vrouwtje naar de DA gegaan en stierf mij daar in de handen,de man is later naar Engeland gegaan heb er nooit meer wat van gehoord
Rocio
|
afican parrot
Website Member
|
2007-06-09
-
18:14:29 |
|
Dus ze zijn toch geïmporteerd geweest
Bij PSN beweren ze van niet. Heb je weet van vogels die hier nog zitten??
|
ROCIO
Website Member
|
2007-06-09
-
20:57:29 |
|
Hoi Carl.
Nee was het maar waar, ben nog lang aan het zoeken geweest had , later ook contact met een arts in zuid afrika, die is toen voor mij aan de slag geweest, ben dat contact verloren door dat er op een keer geen briefen terug kwamen (het was een oudere man was 70 jaar dus)later waren vrienden van mij daar aan het zoeken ,lukte ook niet maar ze kwamen wel terug met de eerste Rueppellii maar wie weet wat er ooit nog gebeurd.
Rocio
|
Daniel
Website Member
|
2007-06-09
-
23:23:58 |
|
Als ze in Zuid-Afrika gekweekt worden zouden ze misschien ooit deze kant op kunnen komen
|