ik had 2 jonge halsbanden in het blok. Maar gisteren waren ze zomaar ineens dood. Beide 2 weken oud en de krop vol. pop is niet van het nest afgeweest. Wie weet wat dat kan zijn, evt tips voor de volgende ronde.
bvd
mooie site,
ik had met mijn valkparkieten vorige week net hetzelfde aan de hand.met dit koppel kweek ik al 3 jaar zonder enige problemen en ineens de jongen dood met volle krop.
nick
Ik deel de mening van Dooren. Wat ik ook als mogelijkheid zie is dat het mutatiegebonden kan zijn. Bij sommige mutaties met rode ogen kan het wel eens mis gaan.
Euh, soms is t heel simpel; heb je nachtverlichting? Als de pop er 's nachts uit gaat en ze kan door t donker t gat niet meer vinden dan gebeurt het soms ook dat je 's morgens de jongen dood vind, met volle krop. Gewoon doogegaan omdat ze te koud zijn geworden. Heb het vroeger nl ook wel eens gehad maar sinds ik nachtverlichting heb, nooit meer!
Groeten van Ad
@gait, reklame maken is een kunst. Wat kan er op jouw site gevonden worden wat bij kan dragen tot het oplossen van dit probleem?
Reklame maken voor je site zonder dat deze bijdraagt aan de discussie is bij vogelarena niet toegestaan. Hiervoor is toentertijd het topic 'websites van leden' voor geopend.
Als u naar een bepaal artikel wilt verwijzen is een direct link wel toegestaan