hoi..het is wel zo dat molmarkt voor vogelliefhebbers stul is gegaan .enkel de groothandelaren doen hierbij een gouden zaak ze verkopen alles wat ze maar willen.Zelf moet je op de gemeente van mol een aanvraag doen om toch maar een vogeltje te kunnen verkopen + betaling er komt iemand rond en ze nemen er willekeurig een vogel uit om te zien of deze de ring draagt met uw gegevens op zoniet weg vogel.bij mijn broer hebben ze perongeluk een vogel laten vliegen ..hun antwoord was pech!en wat koopt men bij een (opkoper)(handelaar).over enkele jaren was deze markt overbevolkt nu is de afstand het niet meer waard.
Net terug,viel erg tegen leek meer op een kinderboerderijevenement zoveel ouders met kinderen liepen er rond,aanbod qua vogels viel tegen rijstvogels en grasparkieten waren er wel rijkelijk aanwezig.enkele spreeuwensoorten en austr prachtvinken echter niks aparts.
idd viel tegen qua aanbod, al heb ik wel een koppel quelea's kunnen kopen voor een redelijke prijs en een grasparkieten popje voor mijn "vuile" kweekgroep dat qua uiterlijk volledig voldoet aan mijn eisen (zelfs formaat is goed).